Min samboer og jeg bestemte oss for at vi ønsket barn på starten av 2017. Vi var heldige på første forsøk og ble gravide i slutten av mars. 1 mai måtte jeg hasteopereres pga en sprukket ex-u (graviditet utfor livmor). De måtte fjerne den ene egglederen og jeg ble veldig bekymret for at dette skulle påvirke min sjanse for å bli gravid igjen. Allerede 5 juni testet jeg positivt på graviditetstesten. Jeg fikk aldri mensen etter operasjon. Uke 12 kom og vi fikk høre hjertelyd hos jordmor og sank skuldrene. I går var vi til ordinær ultralyd, 18+5. Alt så fint ut, til vi kom til hjernen. Vi ble i dag sendt til nasjonalt senter for fostermedisin på St. Olav. Her fikk vi påvist store hjerneskader og fikk den grusomme beskjeden om at barn nesten helt sikkert ikke kommer til å leve når det blir født. Vi har blitt enige om å avslutte svangerskapet, og skal på sykehuset for å føde vår datter neste uke, da er vi 19+4.
Er det noe som har erfart noe lignende? Hvor lang tid tok det før mensen kom tilbake, når ble dere gravid igjen?
Er det noe som har erfart noe lignende? Hvor lang tid tok det før mensen kom tilbake, når ble dere gravid igjen?