sen positiv test

Mia00

Bli kjent med forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
jeg prøver nå å bli gravid med min nr 3. Har i utgangspunktet regelmessig 28-30 dagers syklus, MEN jeg får aldri positiv test før jeg er omtrent en uke på overtid med mensen! Med de to andre testet jeg eggløsning og vet at den var omtrent på dag 14 i syklus, men positiv test kommer ikke før typ dag 36 (!!) som er rimelig seint. Skal egentlig ha mensen hvert øyeblikk nå, men testene er helt blank. Og ja, jeg har prøvd flere forskjellige typer. Googler meg ihjel, men virker ikke som at dette er særlig vanlig? Noen som har erfaring? Jeg har også klart å google meg fram til at det er høy sannsynlighet for abort når en får sein positiv, men jeg har aldri abortert, så er egentlig ikke så redd for det.. noen med lignende erfaringer her?

Jeg har som regel 26-28 dager syklus, å har med nr 2 og 3 testet positivt 8dpo, mens nå med nr 5 testet jeg positivt 2 dager etter mens skulle kommet. Ikke sånn super sent, men som deg så leste jo også jeg at sen implantasjon økte sjansen for SA/misdannelser. Jeg håper og tror bare kroppen min er blitt sen på å produsere hcg, eller at det tar tid før det vises i urin. Leste at overvekt kan gjøre at det tar lenger tid før man får hcg i urin.

Back
Topp