Sen 3d/4d ul

cathrine1

Glad i forumet
Heisann noen som har vært på ul i det siste? Lurer på om jeg ikke skal ta meg en tur å titte litt på nurket en siste gang før han kommer. Kanskje få et skikkelig bilde av han, tidligere har jeg bare fått uklare bild er for han ikkeklarte å ligge i ro:-) Nå har han jo mindre plass og er roligere. Hva synes dere? Er i uke 35 nå.

Hei :) Tror ikke de anbefaler det etter uke 32...
Det er veldig trangt nå, og tror det er vanskelig å få bilder...
Men,har ikke testet selv altså hehe..
Du kan jo ta en tlf til en plass der det utføres og høre:D

lennypenny skrev:

Der jeg tenkte å gå gjør de d e t tom uke 36. Så hvis jeg får ut fingern og de har ledig time, så rekker jeg det kanskje

cathrine1 skrev:

lennypenny skrev:

Der jeg tenkte å gå gjør de d e t tom uke 36. Så hvis jeg får ut fingern og de har ledig time, så rekker jeg det kanskje

Aha, så bra :)
Da løser det seg nok hehe.... Du får ringe idag,når de åpner:D

Time får du helt sikkert, uansett hvor langt du skulle være på vei =) 
Håper du får noen gode bilder da, selvom det nok er ganske trangt i magen! =) 

jeg var på ul i uke 36 for å sjekke leiet til lillemor. Vi så ingen verdens ting...anna enn først omkretsen av et hode i bekkenet, så så vi masse armer og bein, så måtte han flytte på aparatet mens han fulgte ryggraden oppover og så fylte plutselig hjertet hele skjermen. Så vi så jo at hun var der, men et lem om gangen fordi det var så fult i magen, så for meg ble det ikke en spesielt givende opplevelse 

Marian87 skrev:
jeg var på ul i uke 36 for å sjekke leiet til lillemor. Vi så ingen verdens ting...anna enn først omkretsen av et hode i bekkenet, så så vi masse armer og bein, så måtte han flytte på aparatet mens han fulgte ryggraden oppover og så fylte plutselig hjertet hele skjermen. Så vi så jo at hun var der, men et lem om gangen fordi det var så fult i magen, så for meg ble det ikke en spesielt givende opplevelse 

Det var jo dumt at dere ikke fikk se skikkelig. Snakket me jordmora som tar ul der jeg tenkte å gå, hu sa det var veldig forskjellig hvor gode bilder man fikk. Var vist stor fordel at jeg har født før, bedre plass i livmoren. Så jeg hev meg på en time neste uke, så får vi se:-) uansett så får jeg se hvordan det ligger ann med veksten og hvordan det ligger ann med fostervann osv. Ganske sikker på atjeg lakk en del vann sist svangerskap. Gleder meg masse, men er realistisk med at det kan hende vi ikke får se så mye :-)

Back
Topp