Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det står på pakka
Er vel ikke akkurat det mest næringsrike. Så ville vel ikke brukt det som frokost hver dag. Ville da heller brukt havregrøt. 6mndsgrøten er jo uten klumper, hvis det er dét det står på. Og veldig mye mer næringsrik enn semulegrøt.
For meg er det mest brukt som en dessertgrøt.Takk for info, det var akkurat det jeg lurte på. Ikke for at det er noe galt med hverken pulvergrøter eller den tradisjonelle havregrøten, men vi prøver litt forskjellig om dagen, mest for gøy, og hirsegrøt har ikke falt i smak så langt. Prøver bokhvete og fullkornsrisgrøt også. Semulegrøt har jeg liksom ikke tenkt over som et alternativ, så når noen nevnte det i en annen tråd måtte jeg jo høre litt hva dere andre tenker.Da prøver jeg det nok etterhvert, men bruker det ikke fast.
![]()
Men har du prøvd å lage grøt bare på hirse? For det er ikke særlig godt.Takk for info, det var akkurat det jeg lurte på. Ikke for at det er noe galt med hverken pulvergrøter eller den tradisjonelle havregrøten, men vi prøver litt forskjellig om dagen, mest for gøy, og hirsegrøt har ikke falt i smak så langt. Prøver bokhvete og fullkornsrisgrøt også. Semulegrøt har jeg liksom ikke tenkt over som et alternativ, så når noen nevnte det i en annen tråd måtte jeg jo høre litt hva dere andre tenker.Da prøver jeg det nok etterhvert, men bruker det ikke fast.
![]()
Men har du prøvd å lage grøt bare på hirse? For det er ikke særlig godt.
Men hvis du blander med bokhvete så smaker det ganske godt
Litt mer bokhvete enn hirse ;-)
Og bland inn en god klatt smør for å tilsette fett, så blir det en god og næringsrik frokost
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app