Semperdråper - hvor lenge?

Thaliz

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Til dere som gir semperdråper, hvor lenge skal man egentlig gi dette?

Nå har jeg vært en usedvanlig sløv mamma denne helgen.
Har rett og slett glemt å ha de i :P
Har ikke merket noe irritasjon hos lille :)

Jeg bruker til de dråpene jeg gir nå tar slutt tror jeg?! Han blir 3 mnd på torsdag, og tror dråpene skal holde til han blir 4 mnd! Merker jeg irritasjon ved slutt fortsetter jeg så klart!!

Hjelper de dråpene da? Merker dere stor forskjell?

Jeg startet med semper dråper på mandag forrige uke og har ikke testa ut før. Helsesøster som mente at han burde ha pga mye luft i magen. Merka ikke no spesiellt da eller tirsdag på dagen. Tirsdags kveld kom det plutselig en tung bæsjebleie og det har jeg ikke vant til. Onsdag kom ikke den vanlige bæsjebleia før 10, men mini var i godt humør for det til den plutselig kom rundt 17. Han fiser ikke like mye og gråter ikke når han bæsjer så jeg har sett en merkbar stor forandring :)

Hjelper de dråpene da? Merker dere stor forskjell?

Her merker jeg stor forskjell nå, begynte for ei uke siden, merket stor forskjell første dag, så gikk det litt tilbake dag 2, og siden da har det vært gradvis bedring fra dag til dag:)
Nå sover han bedre på dagtid, og gråter mye mindre, fiser masse, mn nå kommer det i allefall ikke avføring i hver bleie, mn 2-3 ganger i døgnet, så her er vi veldig fornøyd:)

Her merker jeg stor forskjell nå, begynte for ei uke siden, merket stor forskjell første dag, så gikk det litt tilbake dag 2, og siden da har det vært gradvis bedring fra dag til dag:)
Nå sover han bedre på dagtid, og gråter mye mindre, fiser masse, mn nå kommer det i allefall ikke avføring i hver bleie, mn 2-3 ganger i døgnet, så her er vi veldig fornøyd:)

Gir du på morgenen da?

Back
Topp