Semper dråper?

Nordaførr

Forelsket i forumet
Vårspirene 2021
Noen som har erfaring med bruk av disse til baby? Vår baby kaver mye når hun skal sove om kveldene har tydelig mye luft i tarmene. Leste om Semper og lurer på om noen har erfaring?
 
Noen som har erfaring med bruk av disse til baby? Vår baby kaver mye når hun skal sove om kveldene har tydelig mye luft i tarmene. Leste om Semper og lurer på om noen har erfaring?

Vi prøvde det til lillemor ved 4-5 ukers alder fordi hu slet endel med magen. Vet ikke om det var dråpene eller alderen, men det ble bedre etterhvert. Vet at for noen fungerer de, og for andre merker de ingen bedring. Så vi tenkte det var verdt å prøve vertfall :)
 
Begynte å bruke det selv på mini for halvannen uke siden, her har det hjulpet endel føler jeg. Får ut mye mer luft nå, og har mer regelmessig avføring, å uten så mye pressing som tidligere.
 
Takk for svar. Vi har brukt de et par uker og merker bedring. Men jeg har også sluttet helt å drikke brus og spise godterier, jeg tror lillemor reagerer veldig på det jeg spiser. Hun er mye mer fornøyd nå som jeg har endret på kostet min. Hun er roligere, sover bedre og kaver ikke på kveldene lengre.
 
Hjelper semperdråper mot luft, synes dere? Her er det regelmessig avføring, men synes hun promper nesten hel tiden, og tidvis jobber hun mye med å få det ur. Må ta sikkelig i iblant.
 
Hjelper semperdråper mot luft, synes dere? Her er det regelmessig avføring, men synes hun promper nesten hel tiden, og tidvis jobber hun mye med å få det ur. Må ta sikkelig i iblant.

Her er det blitt mye bedre, men usikker på om det er dråpene eller at jeg har kuttet ut brus og lignende fra kostholdet mitt. Lillemor trenger ikke lengre ta hardt i og hun høres ikke lengre ut som et tordenskrall når hun bæsjer eller promper :)
 
Her er det mye mindre pressing og trykking enn tidligere, dog like høye promper – vi har ikke brukt dråper så vil tro det går litt på at tarmsystemet er mer modent nå :) her er det amming + en flaske mme hver dag.
 
Nå har vi prøvd ut semperdråper i litt over ei uke, og det fungerer dårlig for jenta vår. Hun presser mye mer og har mye luft som hun sliter med å få ut, dette har ført til mer gråt for vår ellers rolige unge… Avføringen har endret seg til å bli enda mer vannete, og nå lukter både bæsjebleier og fis en grusom guano. Tror vi avslutter prosjektet med dråpene her:oops:
 
Back
Topp