Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde ingen effekt hos oss, men hun hadde kolikk så var kanskje for mye å forlangeHva er folks erfaringer med det? Har det god effekt eller merker dere liten forskjell? Barnet er 2 måneder, drikker stort sett bare morsmelk. Problemer med å finne roen når han skal sove, vrir seg hele natta, fiser mye «tørre» fliser.
Ingen effekt på noem av mine. Dog hadde de kolikk så var ganske ikke å forvente hellerHva er folks erfaringer med det? Har det god effekt eller merker dere liten forskjell? Barnet er 2 måneder, drikker stort sett bare morsmelk. Problemer med å finne roen når han skal sove, vrir seg hele natta, fiser mye «tørre» fliser.
Hadde ingen effekt hos oss, men hun hadde kolikk så var kanskje for mye å forlange![]()
Ingen effekt på noem av mine. Dog hadde de kolikk så var ganske ikke å forvente heller![]()
Kolikk høres ikke mye godt ut for verken store eller små! Håper dere er forbi den perioden. Takk for at du delte deres erfaring med Semper.
Semper-dråper skal ikke gis til barn under 1 år.Hva er folks erfaringer med det? Har det god effekt eller merker dere liten forskjell? Barnet er 2 måneder, drikker stort sett bare morsmelk. Problemer med å finne roen når han skal sove, vrir seg hele natta, fiser mye «tørre» fliser.
Semper-dråper skal ikke gis til barn under 1 år.
(I følge hs) Så kanskje noe annet som passer for de under året?
Står fra fødselen på pakka da?Semper-dråper skal ikke gis til barn under 1 år.
(I følge hs) Så kanskje noe annet som passer for de under året?
Hva er folks erfaringer med det? Har det god effekt eller merker dere liten forskjell? Barnet er 2 måneder, drikker stort sett bare morsmelk. Problemer med å finne roen når han skal sove, vrir seg hele natta, fiser mye «tørre» fliser.
Merkelig..Kanskje min hs ikke er oppdatert da.Her er det faktisk helsesøster som anbefalte det! Vi prøvde først minifom (for ca en måned siden), det hjalp ingenting, og også helsesøster her hadde lite tro på minifom.
Har aldri hørt om det faktisk. Hva er forskjellen på den og minifom?