Her har vi nettopp begynt, men merker allerede at lille promper mye mer og virker mer tilfreds.
Andre som bruker eller har erfaring med semper dråper?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
(Jeg gir mme) så lurer på om jeg kan ha det i flaska.Gir man dråpene i melka eller drypper dere bare i munnen?
Jeg begynte med det, men fikk da vite at babyen ikke får i seg nok om h*n for eks ikke drikker opp hele flasken og at dråpene også kan sitte igjen i flaskebunn eller på smokken. Så anbefaler å bruke en myk plastskje og få babyen til å "suge" opp dråpene(Jeg gir mme) så lurer på om jeg kan ha det i flaska.
De har det på utvalgte apoteker. Apotek 1 pleier ha. Koster litt, ca 250kr. Her merker jeg stor forskjell, mini er MYE bedre, ikke hatt magevondt siden. (Foruten i går og i dag pga Rotavaksinen- den var ikke no moro gitt) Så slår et slag for semperdråper altså. Kan jo være tilfeldig, han begynte ved 4 uker og det sies jo at tarmen har en naturlig modning rundt den tiden. Men han har nå ihvertfall ikke blitt verre, så fortsetter nå på dem. Gir fra skje. 5 dråper semper og 5 dråper D vitamin. Så er han klar for dagenJeg har de siste dagene bestemt at vi skal prøve de ut, har bare ikke funnet de i butikkene jeg har vært innom enda! Men veldig fint å lese at det virker som det har effekt![]()
Aha, syns jeg husket jeg hadde sett de i matbutikkene med storebror, men da får jeg stikke innom apoteketDe har det på utvalgte apoteker. Apotek 1 pleier ha. Koster litt, ca 250kr. Her merker jeg stor forskjell, mini er MYE bedre, ikke hatt magevondt siden. (Foruten i går og i dag pga Rotavaksinen- den var ikke no moro gitt) Så slår et slag for semperdråper altså. Kan jo være tilfeldig, han begynte ved 4 uker og det sies jo at tarmen har en naturlig modning rundt den tiden. Men han har nå ihvertfall ikke blitt verre, så fortsetter nå på dem. Gir fra skje. 5 dråper semper og 5 dråper D vitamin. Så er han klar for dagen![]()
Vi bruker semper dråper, tror det har litt effekt for prøvde å kutte det ut og da var det mer smerter i forbindelse med prompingskal prøve karvete idag også siden han fortsatt har en del luftsmerter.
Gir på morran, og føler den kjn har virkning i noen timer, så kunne ønske man kunne gi på kvelden også. Kjøpte babyte som inneholder blant annet karve, den funket. Men han promper like mye av den bare at de ikke er så harde. Der gjør ikke så vondt, men har droppet teen siden den ikke hadde langvari virkningnår på døgnet gir dere dråpene? samme t id hver dag?=) funket forresten karveteen?=)
Hvor lang tid tok det før du merket effekt?Her virker det som om det gav stor effekt om det ikke var tilfeldignærmest slutt på magesmerter!
Ganske med en gangHvor lang tid tok det før du merket effekt?