Semper dråper erfaringer

Marmil

Flørter med forumet
Gresskarfrøene2023
Hei,

Minsten her på 4 mnd har slitt med magen helt siden han var 2 uker gammel.
Vurderer å gi han semper dråper 1 ukes tid for å teste om det kan ha effekt. Er det noen som har erfaringer fra disse?

Jeg har gitt de semper dråpene som kommer med vitamin D og melkesyrebakterier i samme flaske og synes det har hjulpet. :)

Jeg har gitt de semper dråpene som kommer med vitamin D og melkesyrebakterier i samme flaske og synes det har hjulpet. :)
Det var lurt! Visste ikke at det fantes :) Ser det står på flasken at det ikke skal brukes over lengre tid. Vet du hvor lenge de mener er ok?:laughing002

Det var lurt! Visste ikke at det fantes :) Ser det står på flasken at det ikke skal brukes over lengre tid. Vet du hvor lenge de mener er ok?:laughing002
Vi spurte på helsestasjonen og de sjekka opp - fikk beskjed om at i tre måneder i alle fall burde gå greit.

Jeg kjøpte de på med24.no. fant ikke fysisk i butikk. På helsestasjonen mente de at det står det samme om begrenset bruk på minifom, men at leger ikke setter noen grense på det.

Liten update:
Fy søren, for en effekt! Her tok det bare noen timer fra første dose til han fikk en skikkelig bleie. Har brukt de i 4 dager nå, og han har ikke hatt vondt i magen en eneste gang på den tiden!
Før dråpene kan jeg telle på en hånd hvor mange ganger han ikke har våknet på morgningen med magevondter! Og han er 4 mnd :notworthy

Back
Topp