Semifinaletråd *MGP*

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
Må bare varme litt opp til slakterunden vi skal ha på lørdag, da møtes gjengen med damer og menn til felles vurdering av MGP-kvelden med karakterer og det hele. :p

Gikk glipp av de to første sangene, fikk litt av nr 3.
Hellas var ikke så ille da.

Nr. 4 var virkelig GRIM! 

Romania sin var litt fancy da, minnet litt om lambada, litt glad og søt.

Hva sier dere, noen som ser på?

Sveits irriterer meg bare, det minner om en mix av the cure, the calling og the killers, og vokalisten høres ut som han sliter. :p

Og Belgia (?) gjorde en helt ok sang, men litt kjedelig. 

Ingen andre som har noe å komme med? 
Det er virkelig dødt her for tiden. :S

Vet ikke helt hva jeg syns om Finland. Kunne vært litt søt, men det plager meg at har så gebrokkent språk. Er hun finsk-svensk?

Hahaha, vet ikke helt hva jeg skal si om Israel. :D 

toneany skrev:
Vet ikke helt hva jeg syns om Finland. Kunne vært litt søt, men det plager meg at har så gebrokkent språk. Er hun finsk-svensk?

Hun er vel finsk så svensk er bare andrespråket hennes. Derfor gebrokken. Synes det var sjarmerende jeg. Og godt med noe annet enn laaaange ben, korte skjørt, glitter, splitter og tjohei. Selv om det også selvfølgelig er moro.

Helene O_0 skrev:

toneany skrev:

Hun er vel finsk så svensk er bare andrespråket hennes. Derfor gebrokken. Synes det var sjarmerende jeg. Og godt med noe annet enn laaaange ben, korte skjørt, glitter, splitter og tjohei. Selv om det også selvfølgelig er moro.

Jeg ser ikke så mye på, har det på dataen da vi ikke har fått koblet til tv-en etter at vi flyttet. :p Så har bv og facebook foran, bare gløtter av og til.  Men joda, jeg likte forsåvidt sangen.
Den var mye bedre enn San Marino iallefall. :p

Å gud.. Hva er dette? San Marino.. Man kan kanskje ikke forvente noe bedre av et land som har 30 000 innbyggere.....

Kunne vel ha danset til Kypros, men er ikke imponert. :p

Ja, kunne absolutt danset til den og til den Romania-sangen. Litt salsainspirert.

Danmark. Hmmm. Hun ser veldig bra og jeg liker det faktum at det står en Gangstah å spiller kontrabass

Helene O_0 skrev:
Ja, kunne absolutt danset til den og til den Romania-sangen. Litt salsainspirert.

Danmark. Hmmm. Hun ser veldig bra og jeg liker det faktum at det står en Gangstah å spiller kontrabass

Jeg likte Danmark, egentlig. :) Behagelig å høre på. 

Hahaha, søte bestemødrene. :D

Musikkmessig kan jeg ikke akkurat skryte de opp i skyene, men med tanke på alderen kan de vel ende opp der om ikke lenge uansett......

Men de var skikkelig skjønne

Helene O_0 skrev:
Musikkmessig kan jeg ikke akkurat skryte de opp i skyene, men med tanke på alderen kan de vel ende opp der om ikke lenge uansett......

Men de var skikkelig skjønne

Haha, den var litt stygg. :p

Ungarn var kjedelig, men det var ikke det værste. 

Haha, Østerrike var egentlig litt kult. :p 

Haha, Østerrike var egentlig litt kult. :p 

Ja, litt stygg

Jeg tror jeg skal anskaffe meg en sånn kjole og sånn truse med lys på. Rektumlys.

Helene O_0 skrev:
Ja, litt stygg

Jeg tror jeg skal anskaffe meg en sånn kjole og sånn truse med lys på. Rektumlys.

Var det noen som hadde lys i trusa? 

toneany skrev:

Helene O_0 skrev:
Ja, litt stygg

Var det noen som hadde lys i trusa? 

Ja, du så ikke det? De rapperne hadde med seg damer som svingte seg rundt strippestanga med lys på trusa

Back
Topp