selvtilliten din?

¤Mamma06og08¤

September 2013 <3
Åssen selvtillit har du?[;)]

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

Noen dager er jeg på toppen av verden, andre er jeg møkka under skoa til folk[8D]

veldig enig [:)]

ORIGINAL: MaiSeptAugSkatt

dårlig..

[:D]Jeg er ett av de viktigste mennesker i (min) verden! Selvtillit? Ja ,i massevis heldigvis.
Det finnes ingen som er BEDRE enn meg - det finnes sikkert massevis som er like bra - men ingen bedre[:D].

Helt på høyden!!! [:D][:D][8D]

Har vært mye opp og ned, men stabiliserer seg med aldern [:-]

Veldig dårlig[:'(]

Den varierer[:D]

Jeg vet at jeg mestrer jobben, livet, idrett, barna, økonomien osv svært godt. Jeg vet at jeg har et normalt pent utseende og at jeg har relativt god smak ang klær, interiør osv.

Er jeg på topp ruler jeg verden... Men selvfølgelig er det dager jeg føler meg stygg, sliten, u-kul osv.

Men innerst inne har jeg alltid en relativt god selvtillit...

Selvtillit? Hva er det? [8|]

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

Noen dager er jeg på toppen av verden, andre er jeg møkka under skoa til folk[8D]

Der sa du det![8D]

helt forferdelig akkurat nå.. men sånn er det vel med de fleste som er nydumpa [8|] men til vanlig pleier jeg vel å ha ganske god selvtillit [:)]

Nå er den helt på bunn.. Men når jeg ser på de herlige barna jeg har formet så å si alene, så er jeg veldig stolt og selvtillitten min stiger. 

ORIGINAL: eucalyptus

helt forferdelig akkurat nå.. men sånn er det vel med de fleste som er nydumpa [8|] men til vanlig pleier jeg vel å ha ganske god selvtillit [:)]

Det er ikke deg, det er han![;)]

ORIGINAL: Leilani

ORIGINAL: eucalyptus

Det er ikke deg, det er han![;)]

han er en bæsj [&o]
Gleder meg til neste helg, da har jeg barnefri, og skal ta på den sexy'este kjolen jeg har, ordne meg skikkelig fin å dra ut på byen og bare late som jeg smoooking hawt! [8D] det kan hende det hjelper [:D]

Alltid vært veldig bra[:D]

Schizofren. Jeg har max og minus selvtillit om hverandre.

ORIGINAL: Miriel

Alltid vært veldig bra[:D]

Stort sett, men alle har vel en dårlig dag i ny og ne[:)]

For tiden er den på bånn.. trives ikke med meg selv.. og da er selvtilitten ikke tilstede..

Back
Topp