Selvskryt:)

*Sandermamma*

Forumet er livet
Siden forrige mandag har jeg gått ned 2.5 kilo og 5 cm rundt livet[:)][:)]

Godt å se at trening og endring i kosten (les: kutt ut alt av godteri) har gitt resultater[:)]
Gir en lyst til å fortsette[:)]

Så fikk jeg ny jakke av mammaen min på lørdag, den er litt trang, men passer akkurat, et par kilo til nå, så sitter den som et skudd[:)]

Oi!! Det var bra da! Fortjener skryt for det ja![:D]
Har funnet ut hva som fungerer for deg du da, da er det jo bare å fortsette i samme spor!
Jeg står på stedet hvil jeg uansett hva jeg gjør..

Så bra[:)] Du er flink!

Godt å se at det har resultatert når en setter i gang med slike prosjekt!

Så flink du er[:)]Super motivasjon det[;)]

Skulle ønske jeg selv klarte å kutte ut godteri[8|][:)] må nok ta meg selv i nakken snart ja....

Du er kjempeflink snuppa!!!!

Virkelig!!! Og så godt å se at dette slitet gir resultater da! Men vi koser oss også, på treningen, gjør vi ikke det vel? [:D] Hjelper på det!!!  Gleder meg til trening nå etterpå!!!

*kram*

Gratulerer kjempemasse!!!! Flink du er!

ORIGINAL: badeanda

Sååååååååå bra jenta mi!! [:D] Skikkelig stolt av deg nå[;)] Super duper flink er du [:D] Klart man vil fortsette når man ser resultater [;)] Nydelig er du snuppa [:)]

Så utrolig flink du er[:D]'
Det gir motivasjon til andre(iallefall meg),når jeg ser hvor flink du er,og hvor "enkelt" det egentlig er å gå ned noen kg[:)]

ORIGINAL: badeanda

kjempeflink e du[:)]
morsomt naar resultatet kommer,og attpaatil
saa mye nedgang[;)]
staa paa

Kjempe bra Sandermamma [:D] Flink du er, skal litt motivasjon til for å gjøre det! Be strong [:)]

Du er flink altså [:D][:D] Stå på! Er så mye lettere når man er motivert til det[:)] Skulle ønske jeg var det[>:][8D]

ORIGINAL: Lita81

Du er suuuuuuuuuuuuuper flink vennen:) fortsett sånn:)

[:D]

Oioioi! Det var ganske mye nedgang også det![:)] Så godt å være "på riktig vei", kjempeflink er du.

5 cm?????? WOW!!!!!!!!!!!!!!!!! Du er kjempeflink!! Med den farta der så kommer jo jakka til å bli altfor stor om ikke så lenge [:D].

Superduper flink er duu!![:D][:D] Gir meg god motivasjon vertfall, skal værtfall ned 10 cm i livet! Så har bestilt meg rockering får å se om det funker! Ellers er det bare kos på tirsdager fra og med NÅ!![:)] Det var værtfall mange cm på bare en uke! Keep going!![:)][:)]

ORIGINAL: Marin*AronSinMamma*

Så flink du er[:)]Super motivasjon det[;)]

Skulle ønske jeg selv klarte å kutte ut godteri[8|][:)] må nok ta meg selv i nakken snart ja....

Back
Topp