Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommer aldri i livet til å begynne igjen.Det forstår jeg!Klarte ikke slutte med snus i pp denne gang, men jeg snuste minimalt mellom el og mensdag. På positiv prøve slutta jeg tvert, jeg anser det som eneste valg- og da må jeg jo!
Gikk enda bedre enn tidligere ganger jeg har prøvd å slutte, rart hvordan det hjelper når "det mellom ørene" sitterMen skal innrømme at jeg er sur for det likevel, sier at jeg ønsker meg snus til jul og sånt.. Hehe. Det er jo et savn, men vel verdt å leve med det savnet.
Jeg også er veldig inne på tanken på å begynne igjen etter, men er jo faktisk bare kjempe dyrt og dårlig for helsa.Klarte ikke slutte med snus i pp denne gang, men jeg snuste minimalt mellom el og mensdag. På positiv prøve slutta jeg tvert, jeg anser det som eneste valg- og da må jeg jo!
Gikk enda bedre enn tidligere ganger jeg har prøvd å slutte, rart hvordan det hjelper når "det mellom ørene" sitterMen skal innrømme at jeg er sur for det likevel, sier at jeg ønsker meg snus til jul og sånt.. Hehe. Det er jo et savn, men vel verdt å leve med det savnet.

Bra for dere og bra for barna Helt enig! Syns det er veldig dumt vis jeg skal begynne å snuse igjenn etter ammetiden er over når jeg endelig har klart å slutte.Vet ikke hvordan tallene for snusing er (men ser for meg at de ikke er så langt unna), men for røykere i hvert fall;
Av de gravide som sluttet med røyk i sv.skapet, så starter 85% av de med røyken igjen etter fødselen.
Synes det er veldig mange egentlig
Håper at så mange som mulig av dere klarer å slutte for resten av livet, både med røyking og snusingBra for dere og bra for barna
![]()
Vet ikke hvordan tallene for snusing er (men ser for meg at de ikke er så langt unna), men for røykere i hvert fall;
Av de gravide som sluttet med røyk i sv.skapet, så starter 85% av de med røyken igjen etter fødselen.
Synes det er veldig mange egentlig
Håper at så mange som mulig av dere klarer å slutte for resten av livet, både med røyking og snusingBra for dere og bra for barna
![]()