Selvpleie

Har skikkelig lyst til å ta brazilian eller vokse nedentil før fødsel, men tør ikke siden det er 5 uker til termin, aner jo ikke om han kommer om 2 uker eller ikke! Pluss at jeg har litt hemoroider, så det må jo være sykt ekkelt for hun som skal vokse meg der nede! Hahaha!

Har lyst til frisør, pedikyr og manikyr. Jeg blir nok å unne meg det for det lille jeg fikk igjen på skatten :)
 
Dere som har lagt vipper, hvordan løste dere å ligge på ryggen så lenge? Har bare gjort det en gang, og da lå jeg flat på en benk. Tror ikke jeg klarer det nå... Men har veldig lyst på vipper!!!
 
Dere som har lagt vipper, hvordan løste dere å ligge på ryggen så lenge? Har bare gjort det en gang, og da lå jeg flat på en benk. Tror ikke jeg klarer det nå... Men har veldig lyst på vipper!!!

Her tar det bare en time, kommer til å be henne legge meg litt opp :)

Jeg hadde 80 min ansiktsbehandling sist helg, da ba jeg henne legge meg litt opp. Det gikk veldig bra.
 
Har skikkelig lyst til å ta brazilian eller vokse nedentil før fødsel, men tør ikke siden det er 5 uker til termin, aner jo ikke om han kommer om 2 uker eller ikke! Pluss at jeg har litt hemoroider, så det må jo være sykt ekkelt for hun som skal vokse meg der nede! Hahaha!

Har lyst til frisør, pedikyr og manikyr. Jeg blir nok å unne meg det for det lille jeg fikk igjen på skatten :)
Jeg tok brazillian i går og har 13 dager til termin i dag :) tror ikke det er noe problem om du pleier å gjøre det til vanlig. Jeg har vokset jevnlig i 3år nå og det eneste jeg har merket er at huden er litt mer følsom nå i graviditeten. Angående hemoridene så tror jeg de hudpleierenr har sett det meste ;) og du får jo ikke tatt bak uansett når du ikke kan ligge på magen..
 
Jeg tok brazillian i går og har 13 dager til termin i dag :) tror ikke det er noe problem om du pleier å gjøre det til vanlig. Jeg har vokset jevnlig i 3år nå og det eneste jeg har merket er at huden er litt mer følsom nå i graviditeten. Angående hemoridene så tror jeg de hudpleierenr har sett det meste ;) og du får jo ikke tatt bak uansett når du ikke kan ligge på magen..

Jeg ligger alltid på siden når de vokser bak..
 
Jeg hadde planlagt å gå til frisør og få litt fotpleie. Rakk ikke det, nå heller [emoji14]
 
Dere som har lagt vipper, hvordan løste dere å ligge på ryggen så lenge? Har bare gjort det en gang, og da lå jeg flat på en benk. Tror ikke jeg klarer det nå... Men har veldig lyst på vipper!!!

Jeg ligger på siden så har jeg hodet "rett". Skifter side når jeg trenger det. Har ikke sjans å ligge på rygg, vi får nesten ikke til å måle magen min lenger for jeg blir så dårlig :p
 
Jeg ligger på siden så har jeg hodet "rett". Skifter side når jeg trenger det. Har ikke sjans å ligge på rygg, vi får nesten ikke til å måle magen min lenger for jeg blir så dårlig :p

Jeg lå også på siden.

Såååå fornøyd, ser kjempe naturlig ut!
 
Jeg tok brazillian i går og har 13 dager til termin i dag :) tror ikke det er noe problem om du pleier å gjøre det til vanlig. Jeg har vokset jevnlig i 3år nå og det eneste jeg har merket er at huden er litt mer følsom nå i graviditeten. Angående hemoridene så tror jeg de hudpleierenr har sett det meste ;) og du får jo ikke tatt bak uansett når du ikke kan ligge på magen..

Har ikke gått regelmessig, så tror nok det vil gjøre litt ekstra vondt nå, men smerten tåler jeg. :) tror jeg skal vente med brazillian til etter fødsel, må være helt fantastisk å få tatt hele buska da, tenker jeg! :D
 
Trenger ikke annet enn under armene.
Det fjernes med pinsett og er ikke vondt.
 
Sparer heller selvpleien til etter at gutten blir født! Har fått spa time i bursdagspresang som skal brukes i oktober/november en gang, sparer skattepengene til å få fikset håret med farging og striper :)
 
Fikk farget bryn og vipper i dag:) og tok et bad.
 
Jeg har fått gravidmassasje og skal en gang til før lille kommer :) Har også veldig lyst på fotpleie, men hva gjør di da? Å hva er shellac? :)
 
Jeg har fått gravidmassasje og skal en gang til før lille kommer :) Har også veldig lyst på fotpleie, men hva gjør di da? Å hva er shellac? :)

Shellac er billesekret, og brukes som blant annet lakk/overflatebehandling til blant annet møbler, negler og enkelte typer godteri.
 
Dere som har vippeextensjon ... Noen tips til en førstegangs?
Ble plutselig en time på meg imorgen for legge det.. :)

Bruker kontaktlinser, burde jeg la disse vær i mens hun tar på vippene eller ta ut og bruke briller noen dager? Noe annet jeg bør tenke på?
 
Back
Topp