Selvpleie

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Er det andre som driver å fresher seg til fødsel?

Jeg la shellac på tærene forrige uke, skal legge vipper i morgen (digg å slippe og sminke seg på en stund) og skal til frisøren neste uke, både striper og farge.

Jeg er mest spent på om jeg klarer å sitte så lenge hos frisøren med vondt rygg/bekken.

Føler meg som en flodhest og har ikke vært hos frisøren siden starten av mars. Så det skal virkelig bli deilig!
 
Hadde vært magisk med en frisørtime for å få fikset håret litt! Å har veldig lyst å legge vipper så jeg slipper å sminke meg.. men lommeboka strekker desverre ikke til akuratt nå :(
 
Nei, har nok ikke freshet meg noe særlig :) Regner ikke med å være spesielt attraktiv i den situasjonen uansett ...
 
Jepp! :)

Har fått vokset legger og armhule hjemme ved hjelp av sambo.
Kurer hår og har ansiktsmaske/sheet masks hjemme.. Litt her og litt der.
Var hos massør for andre gang nå på fredag.
Har frisørtime 28. Juni..

Hjelper virkelig på at resten av formen er dritt :p
 
Jeg dro til frisøren for et par uker siden og både klippet og farget håret. Hadde ikke klipt meg siden i fjor sommer, fant jeg ut, så det var godt å skjemme meg selv bort litt. Ellers fikk jeg gravidmassasje med ansiktspleie for litt siden. Bursdagsgave fra mannen min. Det var også litt luksus i hverdagen. Tenker som så at det er nå som jeg ikke føler meg på topp at jeg har mest glede av slik oppvartning. Kan bli lenge til neste gang. :)
 
Ja, fyllt på vipper i dag og skal ha fotbehandling med lakk på onsdag. Har og kjøpt masse digge nye hårprodukter og kroppsprodukter.
 
Har klippet meg og steller negler og føtter nesten hver eneste kveld med filing, skrubb og kremer! Skal vokses i slutten av denne uken tenkte jeg:)
 
I dag var jeg og fikk voksa hufsa før det braker løs ;) epilerte leggene i går (med livet som innsats).

Greit å føle seg litt fresh i hvaltilværelseb :p
 
Jeg har vokset leggene, brukt litt hårfjerningskrem, tatt bikinilinja nylig men ikke tenkt å gjøre mer med hårvekst før fødsel.
Tar et bad når jeg trenger det og smører lår og mage:) farge til bryn/vipper står framme på badet men har ikke kommet lenger enn det:p
 
Ordnet meg vipper! Har ikke tenkt å bruke sminke på 1-2 mnd :p
Barbering fra magen og ned sparer jeg rett og slett til jeg rekker frem. Jordmora på føden holder nok ut med mine hårete bein :D
 
Hadde vært magisk med en frisørtime for å få fikset håret litt! Å har veldig lyst å legge vipper så jeg slipper å sminke meg.. men lommeboka strekker desverre ikke til akuratt nå :(

Ikke min lommebok heller, men fikk penger til bursdagen sist helg med beskjed om å bruke de på meg selv!
 
Er det andre som driver å fresher seg til fødsel?

Jeg la shellac på tærene forrige uke, skal legge vipper i morgen (digg å slippe og sminke seg på en stund) og skal til frisøren neste uke, både striper og farge.

Jeg er mest spent på om jeg klarer å sitte så lenge hos frisøren med vondt rygg/bekken.

Føler meg som en flodhest og har ikke vært hos frisøren siden starten av mars. Så det skal virkelig bli deilig!

Frisøren min var veldig grei og satte av litt ekstra tid slik at jeg kunne reise meg og gå litt innimellom. Det er tøft å sitte lenge i de stolene :/
 
Hadde vært magisk med en frisørtime for å få fikset håret litt! Å har veldig lyst å legge vipper så jeg slipper å sminke meg.. men lommeboka strekker desverre ikke til akuratt nå :(
Se om du finner frisørlærling? Det jeg går til. Sist satt jeg nesten hele dagen (10-15:20!) med klipp, bleiking, litt farge, fikk lov til å reise meg så mye jeg ville og hun fikk god tid og betalte hele 450 kr? Så sparer helt utrolig med penger på det:)
Vipper blir nok automatisk dyrere.. Der bør en uansett velge noen som vet hva de gjør fremfor pris.
 
Jeg har klippa meg, fått fotpleie, voksa legger, og skal vokse meg i underetasjen i morgen. Den siste måneden ca dette da. Fyser litt på enda en fotpleie eller ansiktsbehandling ila de neste par ukene, får se hvor mye skattepenger det blir ;) Pleier å peele og smøre meg med lotion i forbindelse med dusj også nå, veit det blir lite sånt etterpå :p
Jeg føler meg littebitt freshere kanskje, men er mest det at det er digg å bli dulla med mens behandlingen pågår (utenom brasiliansken da, den er best etterpå;-p). Jeg synes vi har fortjent det jeg :)
 
Jeg har vipper, er nesten fast bruker av det, så skal på påfyll når det begynner å minke litt :) får se når det blir - har god kontakt med hun som gjør det på meg, så hun skviser meg inn der det passer! :) så har jeg epilert beina og lakket med shellac på tærne, fransk shellac på neglene (selvlagt, så opprettholder underveis) men. Jeg fikk brev fra Haukeland at de ikke anbefaler fjerning av hår i underlivet de siste fire ukene før termin, grunnet fare for infeksjon. Så jeg har ikke trimmet noe før i helgen, da MÅTTE jeg ta bikinilinjen og det var digg ass!

Ellers har jeg fikset håret og pleier det fast :)
 
Ikke veldig mye freshing, men shaver bena annenhver dag nå og passer på å holde negler på tær fine og at det ser greit ut ved musa (bikinilinja og holder det stelt)
 
Farget vipper og bryn i dag.
Skal til frisøren på onsdag og må bestille time til leggvoksing
 
Har vært hos frisør og klipt meg.... Utover det blir det nok å drøye til etter KS......
 
Se om du finner frisørlærling? Det jeg går til. Sist satt jeg nesten hele dagen (10-15:20!) med klipp, bleiking, litt farge, fikk lov til å reise meg så mye jeg ville og hun fikk god tid og betalte hele 450 kr? Så sparer helt utrolig med penger på det:)
Vipper blir nok automatisk dyrere.. Der bør en uansett velge noen som vet hva de gjør fremfor pris.
Ja det var ikke så dumt! Takk for tips :D
 
Back
Topp