Selvpleie før fødselen?

Jeg skal bestille fotbehandling slik at sommerføtter blir klare før fødsel ihvertfall.

Har også vurdert vippe extensions, men er litt usikker iom at man må fylle på etter 3 uker. Hvis jeg setter på 2 uker før fødsel feks, så må jeg jo fylle på allerede 1 uke etter, og det blir litt pes. Kanskje jeg farger vippene i stedet.

Også skal vi på Farris Bad med jobben om 2 uker, så da skal jeg ta noen behandlinger. Luxus :)
 
Var på ansiktsbehandling i går. Skal bestille meg brasiliansk om ikke altfor lenge.
 
Har aldri prøvd vippeextention, men det høres jo fantastisk ut å stå opp "ferdigsminka". Varer det lenge før man må ta ny eventuelt fylle på? :)

De fleste spa har jo egen tilpasset gravidmasasje så de må jo ha funnet en måte å gjøre det på :p Kan ikke helt se for meg at de skal ha de gravide til å ligge på magen.. :)
Jeg fyller på ca 3 uke ;) hvis det tar lengre tid så må jeg bruke litt eyeliner for å dekke litt til der jeg begynner å få litt lite vipper ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hmm. Fylle på ja. Jeg har ganske lange vipper. Kanskje jeg kan farge dem og ta sånn vippecurl?
 
Går til frisør jevnlig, så skal dit i april. Manikyr/negler og bryn ordner jeg selv, men fotpleie skal jeg unne meg denne gangen. Ble bare med tanken sist, men nå har jeg ikke sjangs til å ordne føttene selv. Og jeg tror mannen begynner å bli lei av å massere dem...:p Tror jeg kommer til å få gavekort på spa når jeg skal feire bursdagen min til sommeren (utsatt feiring til etter fødsel). Det står øverst på ønskelista!:D
 
Ja, jeg har også bestilt time til vippeekstensions;) har hatt lyst på det leenge, så nå blir det endelig! :) Kunne tenke meg å støpe negler også, men vet ikke om det er så lurt med en nyfødt.. ? :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Hvordan er det med øvrig sminke sammen med vippeextensions? Øyeskygge ol?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hva koster vippeextensions?


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Hvordan er det med øvrig sminke sammen med vippeextensions? Øyeskygge ol?


Sent from my iPhone using BV Forum
Det lurer jeg og på, jeg liker å bruke maskara uansett vil jeg tro .. :) øyenskygge har vell ingen påvirkning?


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Det lurer jeg og på, jeg liker å bruke maskara uansett vil jeg tro .. :) øyenskygge har vell ingen påvirkning?


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Tenkte også på hvordan vippene tåler sminkefjerner hvis jeg bruker liner/øyeskygge :) formulerte meg litt dumt i forrige innlegg :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Til Novalash vipper får man kjøpt med eget sett med pleiende rensepads, maskara og børste... :)
Jeg har aldri hatt behov for å bruke maskaran, da vippene holder seg såå bra :) betaler 650kr for etterfyll hver 3.uke... har gått sammenhengende siden før jul, helt avhengig :p
 
Back
Topp