Selvpleie før fødselen?

Lykke.nr2

Lykkeliten
Mailykke <3
Unner du deg noen ting før fødselen i form av pleie? :)

Jeg belager meg på at det ikke blir noe tid til det den første tiden etter fødselen, så jeg har bestilt meg frisørtime i begynnelsen av april. Også tror jeg kanskje jeg skal unne meg en tur til fotpleier også. Hadde vært deilig å føle seg litt vel selv om jeg er ser ut som en hval for tiden... :P

Ja, har allerede bestilt både frisør, hudpleie og fotpleie til de første dagene jeg går i permisjon. Jeg gjorde det sist også og det er fantastisk deilig å ha unnet seg litt luksus, samt å føle seg fresh etter fødsel ..

Nei har bare tenkt tanken jeg, kunne tenke meg å sette på vipper jeg så slipper jeg og tenke på sminke når jeg er på sykehuset..Hadde vært deilig hvertfall..
Kunne tenke meg massasje jeg også,men regner med att alt blir bare med tanken ;)

Jeg reiser til Strømstad spa til helgen på venninnetur.
Der har vi bestilt full pakke.
3 retters middag , ekstra komfortable senger, inngang til badeland og selvfølgelig spabehandlinger:)

Jeg skal også ha en frisørtime rett før termin, hvor jeg får ryddet opp i bryn og fikset litt på håret. :love7

Jeg synes vi så absolutt fortjener litt velvære nå alle sammen ! :Heartpink
Vi har trossalt gjort en veldig krevende og slitsom jobb .

Ja, har allerede bestilt både frisør, hudpleie og fotpleie til de første dagene jeg går i permisjon. Jeg gjorde det sist også og det er fantastisk deilig å ha unnet seg litt luksus, samt å føle seg fresh etter fødsel ..

Så herlig :) jeg gjorde det ikke sist, kan si at jeg angra etterpå! :P

Nei har bare tenkt tanken jeg, kunne tenke meg å sette på vipper jeg så slipper jeg og tenke på sminke når jeg er på sykehuset..Hadde vært deilig hvertfall..
Kunne tenke meg massasje jeg også,men regner med att alt blir bare med tanken ;)

Massasje hadde vært himmelsk! Egentlig skulle det vært påbudt til alle gravide ;)

3 retters middag , ekstra komfortable senger, inngang til badeland og selvfølgelig spabehandlinger:)

Jeg skal også ha en frisørtime rett før termin, hvor jeg får ryddet opp i bryn og fikset litt på håret. :love7

Høres helt fantastisk ut med spahelg :) Gleder meg som en unge til å dra til frisøren å få fiksa opp på håret og brynene.. Enig i at alle fortjener litt velvære nå! :Heartbigred Kroppen har arbeidet hardt, og den må gjennom nok et hardkjør før den kan komme seg tilbake til normalen igjen! :)

Tenkte å ta en tur til frisøren i April ja!! Skulle vært på spa forgje helg, men det ble avlyst, så får se om jeg får det til iløpet av april!!

Var hos frisør så ikke alt for lenge siden og jeg tok vippeextention for en god stund siden. Synes det er herlig å slippe å sminke meg til hverdags lengre :) og har begynt å venne meg til lange og stive vipper nå ;)
Det hadde vært herlig med massasje, men usikker på hvordan det skal gå...har vond rygg og legger, men med denne magen så kan jeg jo ikke akkurat legge meg ned på en benk med magen ned :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Åh, det hørtes herligt ut! Så misunnelig! ❤️

Fikk ansiktstbehandling og massasje av svigermor på babyfesten :) Skal bestille frisørtime i april for å ta hår og bryn. Frister litt med vippeextensions også de siste ukene, men har aldri prøvd det før. Aner ikke hvor varig det er men høres deilig ut å slippe mascaraen med mine lyse og korte vipper.

Fikk ansiktstbehandling og massasje av svigermor på babyfesten :) Skal bestille frisørtime i april for å ta hår og bryn. Frister litt med vippeextensions også de siste ukene, men har aldri prøvd det før. Aner ikke hvor varig det er men høres deilig ut å slippe mascaraen med mine lyse og korte vipper.

Jeg fyller på ca hver 3 uke, men tror det er litt variabelt fra person til person. Så det kan være lurt å teste det ut på forhånd til å finne ut av det og ikke minst bli vandt med det ;)

Jeg har hintet... ;) Sagt at det hadde vært deilig med freshe føtter, bryn-napping, vippefiksing og oppfreshing i kråkereiret.

Men så var det pengene da.. Vi får se.

Jeg har bestilt frisørtime, fotmassasje, manikyr og pedikyr. Gleder meg! :D

Var hos frisør så ikke alt for lenge siden og jeg tok vippeextention for en god stund siden. Synes det er herlig å slippe å sminke meg til hverdags lengre :) og har begynt å venne meg til lange og stive vipper nå ;)
Det hadde vært herlig med massasje, men usikker på hvordan det skal gå...har vond rygg og legger, men med denne magen så kan jeg jo ikke akkurat legge meg ned på en benk med magen ned :p

Har aldri prøvd vippeextention, men det høres jo fantastisk ut å stå opp "ferdigsminka". Varer det lenge før man må ta ny eventuelt fylle på? :)

De fleste spa har jo egen tilpasset gravidmasasje så de må jo ha funnet en måte å gjøre det på :P Kan ikke helt se for meg at de skal ha de gravide til å ligge på magen.. :)

Hos kiropraktoren ligger jeg på magen og blir knekt både mellom skulderne og i bekkenleddet, der har de en stor fast pute med hull på midten som jeg ligger på. Det funker veldig fint, og hjelper fantastisk på bekkenløsningen og ryggvondten som kommer av for lite bevegelse pga bekkenløsningen og supersliten hele tiden :D Kanskje noe sånt de bruker for rygg og nakke massasje?

Jeg har vært inne på tanken med frisør og fotpleie hvertfall, begynner å bli veldig vanskelig med egenpleie av føttene hvertfall, vondt å skulle nå ned til dem lenge av gangen!

Åh jeg var der i uke 18! Det er så fint der! Kos deg masse:)

Jeg tenkte jeg skulle få meg en klipp snart, så tror jeg at jeg kanskje farger øyevipper og øynebryn så ser jeg litt mer våken ut i tiden som kommer:)

Åh jeg var der i uke 18! Det er så fint der! Kos deg masse:)

Jeg tenkte jeg skulle få meg en klipp snart, så tror jeg at jeg kanskje farger øyevipper og øynebryn så ser jeg litt mer våken ut i tiden som kommer:)
Åh gleder meg:)
Tok du noen behandlinger?
Jeg ble litt skuffet da jeg så de ikke hadde mamma-behandlinger, men er jo så masse annet å velge i der da:)
Badet du i badelandet?
Jeg gleder meg enormt til å ta noen svømmetak:)
Kommer til å holde meg unna boblebadet bare.

Åh gleder meg:)
Tok du noen behandlinger?
Jeg ble litt skuffet da jeg så de ikke hadde mamma-behandlinger, men er jo så masse annet å velge i der da:)
Badet du i badelandet?
Jeg gleder meg enormt til å ta noen svømmetak:)
Kommer til å holde meg unna boblebadet bare.

Jeg tok en aroma massasje og de passet på hvilken oljer jeg kunne bruke. Veldig behagelig:) Jeg badet også, skikkelig stilig baseng. Det var også mange forskjellige bastuer, men det skal vi jo unngå, så får dra tilbake igjen når graviditeten er over :p

Til frisøren går jeg jevnlig, men denne gangen skal jeg sette på vipper før fødselen. Og så skal jeg ta brazillian rett før termindato.

Back
Topp