Selvironi

oek

Flørter med forumet
Er det noen her som har bøttevis med selvironi? Eller blir dere irritert og såret hvis noen peker ut "feilene" deres?

Jeg har selvironi, ja. Men på noe punkter er jeg veldig sår.

Har stort sett en god porsjon selvironi, men såklart er det enkelte ting som er litt mer ømfintlige.

nussnøff skrev:
Har stort sett en god porsjon selvironi, men såklart er det enkelte ting som er litt mer ømfintlige.

Samme her :)

nussnøff skrev:

samme her :)

Jeg vil si jeg har selvironi, men jeg har punkter som sårer veldig. Mens jeg kan spøke med det meste, og tåler at andre spøker med det meste, så har jeg noen få punkter som treffer VELDIG og som sårer meg. De nærmest meg vet veldig godt hva de ounktene er, og holder seg unna..

Ja, enkelte ting er jo ikke så lett å spøke med, og sånn er det nok for alle.

Selv har jeg alltid trodd at jeg har en halveis fin sangstemme. Snakk om å bomme grovt! En kveld jeg satt alene, så begynte jeg å synge, og katta tasset litt vel fort mot utgangsdøra, så jeg begynte jo å lure på hvorfor han fikk sånt hastverk. Så etter jeg slapp han ut, tok jeg et opptak av sangstemmen min. Har aldri ledd så mye som jeg gjorde den kvelden! Skal si det ble slutt på offentlig synging da,ja. Og stakkars pusen.. emoticon

nussnøff skrev:

oek skrev:
Ja, enkelte ting er jo ikke så lett å spøke med, og sånn er det nok for alle.

Selv har jeg alltid trodd at jeg har en halveis fin sangstemme. Snakk om å bomme grovt! En kveld jeg satt alene, så begynte jeg å synge, og katta tasset litt vel fort mot utgangsdøra, så jeg begynte jo å lure på hvorfor han fikk sånt hastverk. Så etter jeg slapp han ut, tok jeg et opptak av sangstemmen min. Har aldri ledd så mye som jeg gjorde den kvelden! Skal si det ble slutt på offentlig synging da,ja. Og stakkars pusen.. emoticon

Hahaha, minner om meg det der :P

Satt og sang nattasang for fetteren min på 2.5 år da han sier "Aua..Aua øret!".
jeg tenkte han begynte å få ørebetennelse eller noe, så kikke i øret, sjekka halsen tok tempen osv.. Jeg spurte "Har du vondt i øret?".
Han kikker på meg og sier "Ikke nå. Maanda slutta synge.."

hahahhaah

Bøttevis!

Men som andre nevner, det er punkter som sårer.

Joa, selvironi har man masse av, men som alle andre sier har vi nok alle noen såre punkter man ikke trykker på....

Back
Topp