Selvforsynt baby...

FirstTimer☺️

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sommerfuglene
Merkeligste opplevelse i natto_O For at lille skal sove så sover hun ofte på brystet mitt om natten. Da ligger hun i froskestilling med hodet på brystbenet mitt. I natt våknet jeg med at hun lå på tvers over brystene og dia på høyre bryst...gjennom t-skjorten!! :o Er det mulig?!:p

Hehehe! Nå måtte jeg le høyt her. Så søte de små trollene er. At hun fikk til det er jo helt genialt :)

Hahaha. Sååå herlig :) Jeg kan våkne av at lille prøver å hente seg på. Da har jeg fjerne sovnet fra siste amming, og ikke fått lukket igjen bhen, Hehe.

Samme her, men hun har aldri fått det til gjennom bh eller tsjorte. Men hun har prøvd i våken tilstand når hun er ivrig, og mora er for treig til og slippe ut puppen :)

Hahaha. Sååå herlig :) Jeg kan våkne av at lille prøver å hente seg på. Da har jeg fjerne sovnet fra siste amming, og ikke fått lukket igjen bhen, Hehe.
Samme her, men hun har aldri fått det til gjennom bh eller tsjorte. Men hun har prøvd i våken tilstand når hun er ivrig, og mora er for treig til og slippe ut puppen :)
Jeg som syntes det var utrolig da jeg våknet av at lille spiste iherdig. Mange timer etter at jeg la henne til brystet, hadde vi begge sovnet og hun hadde funnet fram til brystet selv!
Hahaha...samme her etter at jeg begynte med amming liggende om natten:p Blir lettere forvirret når en ser ar klokken plutselig var mye mer enn sist:p

Back
Topp