Selve henvisningen

♡ Daydream ♡

Forumet er livet
Assistert-jentene
Når lege/GU skal sende henvisningen. Er det noe begge må skrive under på?
Eller sier dere bare ja, så sender GU henvisningen?

Hos oss så skrev vi ikke under på noe, gyn bare sendte henvisning[emoji5]

Det er så lenge siden at det husker jeg ikke.. men husker vi måtte være begge hos gyn den timen vi ble henvist.

Ja, begge måtte være tilstede, men måtte ikke signere noe :-)

Begge to måtte ta en del blodprøver også til søknaden.

Tusen takk for svar :D
Hadde håpet det holdt med meg siden sambo jobber mye og et godt stykke unna, så er ikke ofte han kan ta seg fri :)

Hos meg sendte fast legen henvisning til sykehuset , uten at noen av oss skrev under på noe ting

Jeg var hos gyn alene når hun henviste, det var ikke noe problem [emoji4]

Ble henvist alene. :) Mannen var ikke med da. Mannen må jo være med på forsamtalen hos klinikken, så da finner de vel fort ut om det har skjedd noe han ikke ville. :bag: Mannen må godkjenne alle innsett også. Så de sikrer seg hele veien. Du burde ha med mannens fødselsnummer til henvisningen bare.

Begge måtte være tilstede. Underskriftene ber de om senere når man begynner behandlingen

Han trengte ikke å være med :P
Men han var med da ;)

Her måtte mannen være med på alt, de nekta å sende uten å ha sett han, og han så papira bli tatt i mot... :shifty:
Og han jobber i Oslo... Så ikke akkurat like lett å ta seg fri to dager på rad (Første dagen ble det kluss, da legen ikke visste at det var for henvisning vi var der) Så han mista to jobbdager på ei uke :rolleyes:

Vi dro sammen, siden det passet slik. Men han hadde ikke trengt å være med. Det eneste de egentlig ville ha fra han var en sædprøve..

Min trengte ikke å være med, de bare spurte meg noen spørsmål og sendte inn papirene. Dette var hos Hausken og vi var allerede under behandling hos de, så det var kanskje derfor[emoji4]

Back
Topp