Selvbrunning.....

Tingeling_82

Glad i forumet
Julibarna2014
noen som har prøvd den nye spayen (selvbrunnings tørrsprøy) til loreal?

ingen som har prøvd denne?

er dere kanon brune hele gjengen, hihi, bare jeg som føler meg kanon bleik! [:D]

har prøvd den på bena...syns den er kjempebra jeg[:D] fikk lekre legger

kjøpte den for et par dager siden, men har ikke prøvd den ennå.. ble påvirka av reklamen jeg [:)]

Prøvde den igår. Den blei kjempebra! Har selv jobbet med apraybrun på salong, men jeg syntes denne fargen var finere faktisk[:)] Sneik meg inn fra septemberforum. Håper det ikke forstyrret[:)]

Hadde tenkt å legge ut noe om denne sprayen i dag!!!:)
Jeg prøvde den i går, bare på leggene i første omgang! Sprayet en gang på ettermiddagen og en gang før jeg la meg. (syntes ikke det viste med bare en gang) Og da jeg stod opp i morges så jeg ikke ut!!!!
Fargen var veldig fin! Ikke sånn orange-gul ekkel farge! Men det ble så fryktelig ujevnt!!!!
Nå skal det vel sies at mitt forarbeid var veldig dårlig. Pleier å være veldig nøye med å skrubbe å smøre inn huden med fuktighetskrem før jeg tar på selvbruning. Men hadde ikke skrubbekrem eller skrubbehansker hjemme nå.... Så er vel kanskje min egen feil... Men dere som er fornøyde, klarer dere å få det jevnt? Er vel vanskelig å spraye akkurat like mye over hele kroppen?

Føler meg blåhvit for tiden jeg? Har så fryktelig lyst til å ta en tur (eller 10) i solarium.... Men tørr ikke...
Og i dag kommer søstera mi hjem fra syden, tipper det ikke får meg til å føle meg noe bedre...

Har tatt solarium. Ikke nå problem sa jm da æ spurte. Men mange gravide blir lett solbrent på magen. Så skulle være obs på d. Åsså prøve mæ gradvis fram, altså ikke en halv time første gangen.[;)]

Men er det ikke farlig å bli for varm på magen da? Mener jeg har hørt det. Og er jo ikke så mye vits om man må ligge med et håndkle over magen....

Å lægge en hånduk på magen gjør du om du blir lett solbrent der. Så længe ikke du føle ubehag med at varmen blir for sterk e der ikke nå problem i følge jm. Tok bar 10 minutt første gang for å se æ da.

ORIGINAL: viva

Hadde tenkt å legge ut noe om denne sprayen i dag!!!:)
Jeg prøvde den i går, bare på leggene i første omgang! Sprayet en gang på ettermiddagen og en gang før jeg la meg. (syntes ikke det viste med bare en gang) Og da jeg stod opp i morges så jeg ikke ut!!!!
Fargen var veldig fin! Ikke sånn orange-gul ekkel farge! Men det ble så fryktelig ujevnt!!!!
Nå skal det vel sies at mitt forarbeid var veldig dårlig. Pleier å være veldig nøye med å skrubbe å smøre inn huden med fuktighetskrem før jeg tar på selvbruning. Men hadde ikke skrubbekrem eller skrubbehansker hjemme nå.... Så er vel kanskje min egen feil... Men dere som er fornøyde, klarer dere å få det jevnt? Er vel vanskelig å spraye akkurat like mye over hele kroppen?

Føler meg blåhvit for tiden jeg? Har så fryktelig lyst til å ta en tur (eller 10) i solarium.... Men tørr ikke...
Og i dag kommer søstera mi hjem fra syden, tipper det ikke får meg til å føle meg noe bedre...

Hvis man ikke er nøye med skrubbing og spraying kan resultatet bli ganske forferdelig. Men hvis man gjør det ordentlig og får noen andre til å ta bak på armer og på rygg, så kan det bli kjempebra. Tror det er lurt å spraye i tynne lag, for tykke lag gir litt gulrotfarge.[:)]

Enig me dæ ventejente. [;)]

he he, jeg tok sjangesen og kjøpte den på lørdag og sprayet meg da, hadde et tynt lag, men vanskelig på baksiden av kroppen, så har fått noen få sjolder, men får bare samboeren til å hjelpe meg neste gang, i dag har jeg vært yte hele dagen så har fått litt farge da.

men som du sier jeg er kanon bleik, men har ikke lyst å legge meg i solariumet, vi får bar etrøste oss med at godt været er her og jeg har bestilt det videre iallefall her i stavanger! ;)

Det de sier med solarium er at fostervannet kan bli veldig varmt hvis man ligger lenge, og det er ubehagelig for babyen. Det hjelper jo lite for varmen å legge en håndkle på magen, det varmer jo bare mer. Men man må huske at fostervannet blir varmt gjennom ryggen også, ikke bare magen.. Håndkle på magen er fordi man lett får pigmentflekker og blir brent som det var nevnt her før.

Jeg har tatt sol et par ganger, og har ikke hatt noe ubehag, men hvis man ikke føler at det er trygt, så holder man seg unna. Jeg syns bare det var deilig..[:)]

Back
Topp