Selvbruningskrem

~Stjernemor~

Elsker forumet
Hvilken er GOD?[;)]

(vil ikke se ut som et bleikt lik i bunaden[8D])

Vet ikke jeg, men virker som de dyre ofte er litt bedre akkurat der.. [8|]

Tør ikke bruke jeg, så utrolig skjipt med ujevn brunkrem [:-]

[:D]

veldig fornøyd med dove sin...

Body-shop, der har de og en hanske som skal brukes til å smøre inn krem og få det jevnt

[hr]Bruker tan can .Er ikkje krem da men sparay.Kjempe god og får ingen ujevnheter.Men det er viktig å skrubbe seg først da [;)]

ORIGINAL: andreas og karoline

[hr]
Bruker tan can .Er ikkje krem da men sparay.Kjempe god og får ingen ujevnheter.Men det er viktig å skrubbe seg først da [;)]

Har brukt Lavera sin (fås på helsekost), og var kjempefornøyd med den!! Ingen skjolder, naturlig farge (selv på min ekstremt bleke hud) og drøy i bruk! Anbefales! [:D]

Bruker mary Kay sin... den gir IKKE ujevnheter.. aldri jeg opplevd.

ORIGINAL: unemoren

veldig fornøyd med dove sin...

helt enig.  den er kjempe fin[;)]

[hr]
Bruker tan can .Er ikkje krem da men sparay.Kjempe god og får ingen ujevnheter.Men det er viktig å skrubbe seg først da [;)]

Hvor får dere kjøpt den?? man kan jo ikke bestille fra nettsiden demers noe mere, synes den er så bra [:)]

ORIGINAL: Maripocita

[hr]

Hvor får dere kjøpt den?? man kan jo ikke bestille fra nettsiden demers noe mere, synes den er så bra [:)]

Kan man ikke det lenger ?[:(]

jeg kjøpte en fra garnier i går! den er sånn lotion med farge, alla dove! Ble kjempe fin farge, blir liksom ikke skjoldete med dem som er så mye lotion i[:)] smurte meg i går og i dag og har fått en fin, lys tone! den bygger gradvis opp en brun farge[:)] synes dem er tryggest, jeg!

Garnier sin spray for ansiktet! Har prøvd de fleste merker, og det er kun denne jeg er fornøyd med. Lukter vannmelon også [8D]

ORIGINAL: *p!nk smile*

http://www.tancan.se/

Her går det jo[:D]

Nå ble jeg kjempe glad, fikk beskjed fra den andre siden tancan.com at det gikk ut av produksjon.
Skal bestille med en gang [:D]

Har prøvd både Lancolme og Biotherm sine selvbruningskremer/spray, men syns ikke jg har fått noe godt resultat.
Kjøpte her i forige uke apotekets Aco fuktighetskrem med selvbruning, og må si mg kjempefornøyd[:)] Kjempebillig og utrolig lett å påføre. Fikk ikke skjolder i det hele tatt.

Så er ikke bestandig dyrest er best[;)]

Back
Topp