Selvbruning...

LolitaSummer

"En stolt Løve Mamma"
Mailykke 2018
Vel, nå er jeg rimelig bleik og solarium har jo vært uaktuelt i svangerskapet!!

Noen som har erfaring med st.tropez mousse selvbruning som gravid??
Ville følt meg litt freshere med litt farge på kroppen... ;)
 
Vel, nå er jeg rimelig bleik og solarium har jo vært uaktuelt i svangerskapet!!

Noen som har erfaring med st.tropez mousse selvbruning som gravid??
Ville følt meg litt freshere med litt farge på kroppen... ;)

Prøvde selvbruning sist svangerskap... Brukte nivea sin da så er kanskje ikke det samme men det ble bare fælt :( skjolder og stygge flekker rett og slett. Jordmor mente det ikke var lurt å bruke under graviditeten, ikke fordi det er farlig men forsi resultatene som regel blir dårlig :(
 
Skjønner hva du mener!:p jeg har også selvbruning ventende på meg i skapet, men jeg venter til jeg har født:) da blir det både selvbruning og solarium når jeg har tid til det:) får bare unngå å ta selvbruning på tittsa før man legger baby til amming, så et bilde tidligere av en som hadde gått på den smellen og ungen var jo brun i halve ansiktet haha
 
Tror ikke jeg skal ta sjangsen på det selv om jeg har hatt det i tankene. Må jo i så fall få hjelp av mannen ;p
 
Har lest at det ofte er masse hormonforstyrrende stoffer og liknende i disse selvbruningskremene, så ville drøyd det for å være på den sikre siden tror jeg.
 
Jeg har ved ett tilfelle brukt en serviett som jeg synes ga litt glød til fjeset. Så var vi i Spania i høstferien, så jeg fikk litt sol der.

Vær forsiktig med solarium etter fødsel, og iallefall så lenge dere ammer. Jeg tok noen soltimer etter førstemann og endte opp med pigmentflekker og pigmentbart (!) da graviditet og amming påvirker pigmentene. Ikke helt verdt det om man blir flekkete i huden heller :p Det finnes mange fine foundations i en lysere nyanse og det er litt "harry" å være veldig brun også. Alt er en vanesak :)
 
Vel, nå er jeg rimelig bleik og solarium har jo vært uaktuelt i svangerskapet!!

Noen som har erfaring med st.tropez mousse selvbruning som gravid??
Ville følt meg litt freshere med litt farge på kroppen... ;)
Anbefaler selvbruningsspray jrg... Blir mye jevnere... Det er IKKE lett å smøre seg inn med magen i veien.... Og IKKE kult å komme på føden med stygge skjolder heller :D
 
Skjønner hva du mener!:p jeg har også selvbruning ventende på meg i skapet, men jeg venter til jeg har født:) da blir det både selvbruning og solarium når jeg har tid til det:) får bare unngå å ta selvbruning på tittsa før man legger baby til amming, så et bilde tidligere av en som hadde gått på den smellen og ungen var jo brun i halve ansiktet haha

Hehe.... :D :D
 
Anbefaler selvbruningsspray jrg... Blir mye jevnere... Det er IKKE lett å smøre seg inn med magen i veien.... Og IKKE kult å komme på føden med stygge skjolder heller :D

St.Tropez express mousse har jeg i skapet fra tidligere. Aldri hatt problemer med skjolder, veldig fornøyd :)
Men dog kan jo være graviditeten gir en del skjolder hmmm...gruble gruble
 
Har tatt noen soltimer nå helt mot slutten, la en t-skjorte over magen og kald luft p fult:p jeg bare måtte følte meg som en zombie! Det gikk helt fint, lå 13 min hver gang så ikke lenge om gangen ... D er vondt å ligge i dem :pmen trur ikke d blir flere nå, men sykt godt!
 
Har tatt noen soltimer nå helt mot slutten, la en t-skjorte over magen og kald luft p fult:p jeg bare måtte følte meg som en zombie! Det gikk helt fint, lå 13 min hver gang så ikke lenge om gangen ... D er vondt å ligge i dem :pmen trur ikke d blir flere nå, men sykt godt!

Kan jo ta soltime og kun bøye inn hodet kanskje :p :D hehe
 
Back
Topp