Selvbruning

Snickers

Gift med forumet
Ja, kunne teke meg litt mer glow, jeg!! Hihi!

Erfaringer med selvbruningsprodukter?? Hvilke er bra, og hvilke bør man styre unna?

Dessuten er det tilbud hos blivakker, nå[;)][;)][;)]

OH! Jeg og! Men jeg har en sånn hud som ALDRI blir brun uansett hvor mye sol jeg får/tar, så hjelper da selvbruningskrem/spray?

E bruka shineclub.com sin selvbruningskrem.

Den e 100% naturlig og inneholder ikke noe farlig eller fy-fy[:)]
Får en jevn og fin brunfarge

ORIGINAL: Rock Mommy

OH! Jeg og! Men jeg har en sånn hud som ALDRI blir brun uansett hvor mye sol jeg får/tar, så hjelper da selvbruningskrem/spray?

Klart du blir brun!!! Kjør på!

Ingen her som har prøvd hverken noe bra eller dårlig??? *dytt*[;)]

Jeg var veldig glad i turbo tan sin som jeg kjøpte på esthetique. men de har slutta å selgt den [&o]
Kanskje du finner den på nett [;)] Nå bruker jeg sexy hair sin.. veldig fornøyd med den også.. jeg liker at fargen kommer på med engang og at man slipper å vente ett døgn før den er optimal..

Men om du vil ha kremer så har jeg prøvd dove sin og body shop sin [;)] Gode de også men såååå trege og ikke sånn kjempe farge.. hehe..

Å rocky : SEFF kan du også bli brun med selftan [;)] Nix problem [:)]

Noen som har prøvd towel tan? Er det våtservietter, det?? *grønn[8|]*

Hvordan får dere det til å bli pent da? Jeg får jo stygge brune merker over alt, fordi jeg har holdt flaska for nærme osv. Skit. 

Hjelp.....det er jo såååååååååå mye å velge mellom!!

http://www.feelunique.com/tanning/self-tan

Bare styr unna Lacome sin til bena.. Den er DRITT! Man blir mørk gul og den er helt umulig å få jevn[:'(]

Den jeg har vært mest fornøyd med var den de brukte i Big Brother for mange år siden.. Men, har helt glemt hva den het og finner den ikke igjen! Spraya og dusja av det overflødige etter 4 timer.. Fikk en superfin farge av den[:D]

Kan det være denne tro?? Kanskje de bare har bytta flaske, sånn kun for å forvirre meg??;P

Mener den het Tropical sun den der greia, etter å ha tenkt så det knaka her[8D]

http://www.glossme.dk/Solprodukter/Solprodukter-selvbruning/Spray-Tan-In-A-Can.htm

Hvit, harry flaske fra Vita er den beste jeg har prøvd. og jeg har prøvd mye. Husker ikke navnet..

Begynn med å smøre negler med vaselin. Pass på at du holder jevn avstand hele tiden. Og spray på langs formene i kroppen ;) Da blir det så bra så :) Servietter og krem blir fort veldig skjoldete..

Mitt tips for å få det jevnt er å smøre seg inn med body lotion først... :)
For da får du smørt ut sprayen fortere og bedre [;)]

ORIGINAL: squakky

Hvit, harry flaske fra Vita er den beste jeg har prøvd. og jeg har prøvd mye. Husker ikke navnet..

Begynn med å smøre negler med vaselin. Pass på at du holder jevn avstand hele tiden. Og spray på langs formene i kroppen ;) Da blir det så bra så :) Servietter og krem blir fort veldig skjoldete..

Det er den jeg bruker også... Veldig grei den altså[:)] Men nå skal jeg prøve Fake Bake, den var vist innmari god.. Har ei venninne som er mer eller mindre hekta på self tan, og hun bruker den og har en knakende fin farge støtt... Aldri sett at hun har vært skjoldete eller noe, trodde hun faktisk spraya seg i studio!

Back
Topp