selvbilde etter fødsel

Er igrunn veldig fornøyd,men det har MYE å si at samboeren gir positive tilbakemeldinger.
Og at di gamle buksene passer etter å ha veid 25 kg pluss i svangerskapet.
Å etter 3 barn skal du ikke se ut som en 14 åring lenger (mener jeg da...),men skal likevel ikke bruke det som noen unskyldning.

Jeg får på meg buksene som jeg brukte før svangerskapet, men likevel har jeg så mye som 8 kg igjen før jeg er der jeg var den gang.
Magen henger langt nedpå lårene, rompa er bred og slapp, lårene disser mer nå enn noengang og puppene må brettes dobbelt i bh'en. Strekkmerker har jeg i massevis etter to svangerskap, men de bryr jeg meg faktisk ikke om. Men jeg har en kjæreste som sier han elsker meg uansett, og viser meg at han elsker meg og tenner på meg selv om jeg ikke er perfekt.

Fornøyd er jeg definitivt ikke, men jeg orker ikke gå og bekymre meg og tenke på vekt og kropp hele tiden.
Jeg ser ut som jeg ser ut, og det blir vel bedre etterhvert, tenker jeg. Jeg går turer og jeg er i bevegelse store deler av dagen, jeg spiser lite godteri og prøver så godt jeg kan å spise sunt. Mer får jeg ikke gjort, og sånn er det bare.
Meeeeen, en gang i fremtiden, når jeg er sikker på at jeg er ferdig med barn, DA skal puppene løftes og overflødig magehud fjernes! [:)]

hvilkent selvbilde??
Før jeg fikk snuppa hadde jeg faktisk ganske god selvbilde men nå æsj....

fått henge mage med verdenskart, stor rompe og lår, og pupper nedpå knæra[:'(][:'(]
Npr jeg er ferdig med alle barna mine så skal denne kroppen under kniven!

Back
Topp