selvbilde etter fødsel

pOker*faCe

Glad i forumet
selvbilde..(?)vet ikke om man kaller det det jeg.. Men ja hvordan føler dere dere??
Jeg har igjen 3kg til vekta jeg hadde før jeg ble gravid, men samtidig så har jeg gått opp 3 bukse størrelser, det er litt deprimerende daa.. he he, men skal ikke klage, trener jo ikke, så får bare godta det, og dessuten har jeg jo fått verdens beste[;)], så har vært verdt det..... men jeg går laaange turer hver dag da ... men jeg tror ikke det hjelper [8|] hihi

her har jeg aldri hatt så bra selvbilde..la bare på meg 3 kilo etter fødselen,og har gått ned 2 kg av å spise knekkebrød med nugatti og sjokolade hver dag,utrolig.. men jeg kom oppi de buksene jeg gikk med før jeg ble gravid før en måned hadde gått etter fødselen..har jo litt mage etter å hatt litt stor mage,men ikke noe særlig.. får høre en del at det ser ut så jeg ikke har vært gravid.. men skal nå gå ned litt til ja,hehe..[:)]

er vel så som så. Veldig fornøyd med vekta MEN føler ikke jeg har tid til meg selv lenger håret ender som regel i en hestehale og sminke er det vel dårlig med, blek har jeg blitt også men når sambo kommer hjem nå etter 4 uker borte skal jeg ta litt sol så jeg blir litt brun igjen. Tror det hjelper litt i hvertfall så hvordan man føler seg.

her gikk alt av med en gang, tror jeg veide det samme 4 dager etter ks.
det som skjedde her etter å ha nådd vanlig vekt var at jeg gikk ned 4 kg til.
dette pga stress og at jeg glemte meg selv. jeg var alene her de første ukene med en baby som hadde magevondt og gråt mye. så det krevde en del av meg.

siste mnd nå har jeg lagt på meg de 4 igjen.
så da er jeg meg selv igjen.

sambo syntes jeg var litt pinglete her en tid. hehe.

godt å få tilbake energi og god matlyst.
da går også treningen bedre :)

er litt forskjellig.. da eg ser meg selv i speilet uten klær, vil eg bare grave meg ned og aldri komme fram igjen.. men sambo er så utrulig flink til å si hvor fin eg er, og at eg aldri har vore finere før, så da føler eg meg bedre :)

skulle gjerne ha gått veeeldig lange turer, og trent kjempe masse, men har en ankel som eg ikkje kan gå langt med, kan ikke løpe, ikke hoppe, ikke veldig masse opp og ned trapper uten å måtte gå med krykker etterpå, så eg ikkje så lett å trene lår og rompe for tiden :P men skal heldigvis snart til ortoped for å få vite om det går ann å operere, slik at eg kan trene masse igjen :D

da blir forhåpentligvis selvbilde bedre :)

jeg veier mindre nå enn da jeg ble gravid.. jeg er egentlig fornøyd med alt, utenom magen! den er fortsatt slapp og ekkel syns jeg!! og de dumme, dumme strekkmerkene jeg har fått der:( HATER strekkmerkene!!! HATER HATER HATER!!!!!!!!!!!!

ORIGINAL: *HeffaOgMini*

her gikk alt av med en gang, tror jeg veide det samme 4 dager etter ks.
det som skjedde her etter å ha nådd vanlig vekt var at jeg gikk ned 4 kg til.
dette pga stress og at jeg glemte meg selv. jeg var alene her de første ukene med en baby som hadde magevondt og gråt mye. så det krevde en del av meg.

siste mnd nå har jeg lagt på meg de 4 igjen.
så da er jeg meg selv igjen.

sambo syntes jeg var litt pinglete her en tid. hehe.

godt å få tilbake energi og god matlyst.
da går også treningen bedre :)

vært alene hele tiden + kolikk , krevd masse av meg og men jeg har fortsatt masse he he

Første mnd etter fødsel følte jeg meg veldig bra[:)]. Nå føler jeg meg litt svær til tider - og etter et uheldig besøk hos frisøren, er jeg ikke slettes ikke fornøyd m håret og må sette det opp alltid!! [:'(] HAr bare igjen en kg før jeg er der jeg var da jeg ble gravid. Vil veldig gjerne gå ned noen kg til. Veldig fornøyd med at magen er nesten som før! ikke spesielt slapp og ingen strekkmerker[:D]

ORIGINAL: catgun

jeg veier mindre nå enn da jeg ble gravid.. jeg er egentlig fornøyd med alt, utenom magen! den er fortsatt slapp og ekkel syns jeg!! og de dumme, dumme strekkmerkene jeg har fått der:( HATER strekkmerkene!!! HATER HATER HATER!!!!!!!!!!!!

off ja er ikke noe gøy med strekkmerker,jeg slap heldigvis unna de,fikk kun 3 små strekkmerker på hver pupp etter at melka kom for fullt,men er ikke noe gøy uansett hvor de er,selvom det er utrolig mange som har det.

Den vekta den vekta... hadde jeg bare hatt selvkontroll nok til å slanke meg...

Men ellers føler jeg meg bra[:D]

Har lyst å gå ned men eier ikke motivasjon til noe som helst, gikk bra ned da eg ammet men da det tok slutt gikk eg opp noen kilo. Er nok litt unna vekten før eg ble gravid og føler meg egentlig helt ekkel[X(]

ORIGINAL: Lille Måltrost

Usj, selvbilde er ikke akkurat på topp nei. Føler meg ganske slapsete og ja, jeg vet ikke. La oss si det sånn, jeg har hatt bedre dager[;)] Magen ser ut som en seig deigklump, og er i grunnen helt ødelagt etter mine tre vakre små barn. Huden bare henger, masse løs hud, og har litt buk også. Er jo tynn, veide 50 før sv.skapet, nå veier jeg 53/54 kg så vekten er jeg fornøyd med. Men tanken på at jeg nok aldri kommer til å gå i bikini eller topp er litt trist, vil jo ikke skremme vekk folk[8D] Og daiene kan jeg snart kaste over skuldrene[8D]...og nesen, vel det er en annen historie...hahaha[:D]

Men heldigvis har jeg selvironi, og vet at en må ofre noe for å ha tre nydelige barn...+ jeg kan spare litt penger, og whops etter 10 år har jeg råd til å si, mens jeg peker på kroppen min...OPERERT OPERERT OPERERT...hahahaha[:D]

hehehehe! du får sagt det du:)

hvis magen ikke bli bedre etter jeg er ferdig med barn skal jeg også si operert, operert, operert, operert :)

ORIGINAL: stolt mamma 2008

ORIGINAL: catgun

off ja er ikke noe gøy med strekkmerker,jeg slap heldigvis unna de,fikk kun 3 små strekkmerker på hver pupp etter at melka kom for fullt,men er ikke noe gøy uansett hvor de er,selvom det er utrolig mange som har det.

jøss... så heldig du var!!!
her kom det 3x10000000 strekkmerker , bare på magen[:D]

eneste jeg har lyst til nå som jeg aldri har tenkt på før eller følt behov for det,det er silikon..har aldri vært så misfornøyd med puppene mine før,off..føler meg som ei gammel kjerring med pupper langt nede på knærne,men samboeren min liker dem da..men man skal jo trives med seg selv også[;)] men får se..det koster jo flesk også da,så må vel spare litt først..

Har vel aldri sett bedre ut jeg..![:)] 
Er 6 kg lettere enn før graviditeten, og da trena jeg MASSE. Nå går jeg turer hver dag, og six packen har bare poppet frem, liksom. Å gå gravid har vært den råeste slankekuren jeg kunne tatt, med konstant kvalme fra uke 4 og frem til fødsel.

Å være mamma krever såppas mye at jeg ikke klarer å legge på meg heller, er noe å gjøre HELE tiden. Har vel aldri sett så lite TV som nå[:)]

Veier det samme nå som jeg gjorde før jeg ble gravid. Kroppen er akkurat den sammen, utenom at magen er kanskje litt mykere enn før. Har endret kostholdet den siste uka nå så trener jeg litt når jeg får tid. Er fornøyd med alt, utenom det at magen ser flat ut når jeg står, men når jeg bøyer meg ned så blir den en valk :P

Jeg føler meg bare ekstremt feit med hengebuk, trøtt i øynene og ufiks og svææææææææææær rumpe hofter og lår. Rett og slett.[:-]

ORIGINAL: Leatroll

Jeg føler meg bare ekstremt feit med hengebuk, trøtt i øynene og ufiks og svææææææææææær rumpe hofter og lår. Rett og slett.[:-]

Jeg signere denne jeg. Igrunn akkurat slik jeg føler meg om dagen,[&:]

jeg er vel egentlig fornøyd med kroppen etter fødsel. var raskt tilbake til vanlig str. veier 6 kg mindre, og de håper jeg kommer på igjen når jeg er ferdig med amming. mer fornøyd med noen kg ekstra. føler alle buksene henger. gidder ikke kjøpe nye før ting har stabilisert seg.

Back
Topp