M
Moderator Kristin
Guest
Vil bare gi deg en god klem jeg, Er ikke noe gøy når man ikke føler seg bra i sin egen kropp. Men du får den tilbake etterpå! Og da har du verdens fineste premie også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mitt eget selvbilde, tja, det er egentlig ganske greit, jeg har vært heldig med å se gravid ut egentlig med en gang istedenfor å få den "småfeit"-perioden de fleste snakker om.. eller kanskje jeg bare velger å se det slik?
Selv da jeg var oppblåst så jeg bare supergravid ut.
Liker ikke like godt at puppene er blitt så store allerede, ser for meg at det bare blir sånne poser med litt pupp i etterpå
Jeg er nok en av de som vurderer puppeløft eller silikon når vi er ferdig med barn, for puppene har alltid vært selvtilliten min på en måte, hvis det gir mening? 65f til vanlig og nå får jeg skikkelig sår under puppen hvis jeg går med de bhene.. Jeg har alltid likt å bruke ekstra på undertøy fordi det ofte setter standarden på dagsfølelsen, fint undertøy=Fin tiger.
Mannen liker også å kjøpe meg fint undertøy, så det har vært morsomt å få pakke i posten med undertøy som han har bestilt i overraskelse og slikt
Vil bare gi deg en god klem jeg, Er ikke noe gøy når man ikke føler seg bra i sin egen kropp. Men du får den tilbake etterpå! Og da har du verdens fineste premie også
Føler meg fæl jeg og! Tok selvbruning i går, det hjalp ganske mye, faktisk. :b
Jeg har også gått ned pga oppkast og kvalme, men det syntes ikke i det hele tatt..
Ikke det at jeg syntes man skal drive med slanking når man er gravid, i tilfelle noen tolker det slik at jeg ønsker å gå ned
Håper også alt gir seg når magen kommer skikkelig frem!