Selvbilde - er ditt bra eller dårlig?

Vil bare gi deg en god klem jeg, Er ikke noe gøy når man ikke føler seg bra i sin egen kropp. Men du får den tilbake etterpå! Og da har du verdens fineste premie også :Heartred

Føler meg fæl jeg og! Tok selvbruning i går, det hjalp ganske mye, faktisk. :b

Mitt eget selvbilde, tja, det er egentlig ganske greit, jeg har vært heldig med å se gravid ut egentlig med en gang istedenfor å få den "småfeit"-perioden de fleste snakker om.. eller kanskje jeg bare velger å se det slik?
Selv da jeg var oppblåst så jeg bare supergravid ut.

Liker ikke like godt at puppene er blitt så store allerede, ser for meg at det bare blir sånne poser med litt pupp i etterpå :(
Jeg er nok en av de som vurderer puppeløft eller silikon når vi er ferdig med barn, for puppene har alltid vært selvtilliten min på en måte, hvis det gir mening? 65f til vanlig og nå får jeg skikkelig sår under puppen hvis jeg går med de bhene.. Jeg har alltid likt å bruke ekstra på undertøy fordi det ofte setter standarden på dagsfølelsen, fint undertøy=Fin tiger.
Mannen liker også å kjøpe meg fint undertøy, så det har vært morsomt å få pakke i posten med undertøy som han har bestilt i overraskelse og slikt

Er kanskje det jeg ikke føler meg så vel med, syntes magen er kjempestor til å være 16 uker.. Ikke sjans i havet å holde magen inne heller, da kjennes det ut som at magemusklene mine vrenger seg og låser seg. Helt grusomt vondt!
Jeg elsker gravide, syntes alle som er gravid er så flott og vakker! Men føler at dette gjelder alle andre enn meg..

Jeg var også veldig redd for puppene etter å ha fått min første. Men smurte de med fuktighetskrem hver dag og brukte gode sports bher for å støtte godt opp. Puppene føltes slappe ut i noen få mnd etter at melka ble borte, så var de som før igjen. Heldigvis!
Jeg vil også ta puppeløft om jeg får hengepupper, altså puppene er det eneste som er pent med meg. Ville vært skikkelig trasig om også de skulle bli stygge:sorry:

Hadde mannen kjøpt undertøy til meg så ville jeg nok følt meg enda værre, da ville han sikkert forventet å se meg i dem:bag: Men det er flott at det er noe som får deg til å føle deg bra:cat:

Jeg har også gått ned pga oppkast og kvalme, men det syntes ikke i det hele tatt..
Ikke det at jeg syntes man skal drive med slanking når man er gravid, i tilfelle noen tolker det slik at jeg ønsker å gå ned:bag:
Håper også alt gir seg når magen kommer skikkelig frem!

Ja jeg har gådd ned men fått strekkmerker allerede på pupper å mage :hilarious:

Back
Topp