Selvangivelsen

hakkamakka

Forumet er livet
VIP
noen som har fått den ?

veldig spent jeg.. aner ikke om jeg får igjen eller får en smell ..

nope,men venter spent..

man kan sjekke på nett fra i morra av[;)] det skal jeg i hvertfall, klarer ikke vente[8D]

ja, men da trenger jeg de kodene.. og de har jeg ikke.. for jeg har glemt å melde til folkeregisteret at jeg har flytta.. og de kodene blir bare sendt til den folkeregistrerte adressa, og der bor jo ikke jeg nå .. sååå jeg må bare vente.. blæ .. men mannen kan sjekke da... han har trekt ganske mye skatt i år, så hadde vært deilig med en litt god sum der til sommern [:)]

Må endre det svaret, den kom i posten idag.
Får igjen 6151 kr foreløpig, skal endres litt for jeg har kjøring og sånn tur-retur Oslo sånn at det blir litt mer[:)]

ORIGINAL: nurkeklar er gravid

Ikke fått den enda, men mente å ha lest på VG at de skulle sendes ut denne uka her..
Også veldig spent!!!

de har begynt å sende ut i dag .. er noen på generell som har fått.. [:)]

Jeg er og veldig spent!! Jeg har alltid fått igjen, men tror ikke jeg får det i år!! I fjor fikk jeg igjen 24000 :) DIGG! Og min samboer har alltid fått smell utenom i fjor! Da fikk han faktisk igjen 6000 tror jeg,, (smellene hans har vært 40000 i 07 og 34000 i 08) I år kommer ikke jeg til å få så mye igjen... For jeg trekker tabell nå siden vi har kjøpt.. så håper ikke jeg får smell! Blir glad for alt + for å si det sånn :D Min kjære har fått endret sin tabell til den riktige men så har vi jo kjøpt også trekkes det fra hans konto, så det er jo mye rentepenger for han både på bilen og leiligheten :D Så jeg gleder meg mest til han sin jeg :D :D:D

ORIGINAL: Charlotteogprinsessa

Skal sjekke på nett ikveld jeg etter 12[:D]

det kommer visst ikke før i morra tidlig kl 8 ..

*løpe til postkassa*

min var ikke i postkassa :(

Dere som har fått, er det bare østlandet eller? Er ulidelig spennende, men må vel vente litt til

Hjelper ikke at jeg har mine pinkoder, når det er mannens som er interessant [8D]

joho min var i postkassa[:)]
åhh jeg fikk igjen så utrolig mye, hele 612kr haha[:)]
men bedre enn baksmell[:)]

ORIGINAL: KonTrolla

Dere som har fått, er det bare østlandet eller? Er ulidelig spennende, men må vel vente litt til

Hjelper ikke at jeg har mine pinkoder, når det er mannens som er interessant [8D]

Jeg bor på Østlandet[:)]

ORIGINAL: anziii

*løpe til postkassa*

der var det visst ingenting[8|]

ORIGINAL: **Mystery**

ORIGINAL: KonTrolla

jepp indre østfold her[;)] men du kan jo få tilsendt en engangskode på tlf da...når du er på siden der du skal logge på så kan du få en kode[;)]

Ah! Ja, da prøver vi sikkert det [:)] Er så fælt med den usikkerheten! [8D]

jeg får masse baksmell... har ikke fått den enda hun kontor damå på jobben sa at di sendte den ut 29 så kanskje vi i rogaland ikke får den før da...:(

har fått baksmell [:(]

nope..venter i spenning..håper jeg får den snart..ifjor fikk jeg 18.000 ijenn:D:D:D

fått den. får igjen, men er en del å fikse på den da.. siden gjeld og sånt er fordelt mellom sambo og meg og alt står på han.. men det ornder seg[:D] affal betryggende at begge får igjen

Back
Topp