selvangivelsen???

maryjoleen

Forumet er livet
der det står :
foreløpig beregnet skatt til gode(uten renter)

er det det man får ijenn??[8D][8|] er liiiitt dum, beklager

ja,det er det du får igjen! [:)]

ja er fornøyd[:)]
men tør ikke helt tro på det før mannen min kommer hjem og sier at jeg har sett rett[8D]

ORIGINAL: Karla

det er det du får igjen... hadde du skulle betalt, ville det stått restskatt[8D] (fått det selv noen år så vet godt hva som står når man skal betale tilbake)

ORIGINAL: Karla

det er det du får igjen... hadde du skulle betalt, ville det stått restskatt[8D] (fått det selv noen år så vet godt hva som står når man skal betale tilbake)

ååh hehe skummelt å åpne den kovolutten altså[8D]

Bare ha i bakhodet at det ikke er sikkert at du får igjen det som står i den forløpige salvangivelsen... mannen min fikk et år at han hadde tilgode ca 3000 kr, mennår den endelige selvang. kom (selv om hanikke forandret på noen punkter) så ble han skyldig ca 2000.-

Selv venter jeg ennå i spenning

ORIGINAL: nesco

Bare ha i bakhodet at det ikke er sikkert at du får igjen det som står i den forløpige salvangivelsen... mannen min fikk et år at han hadde tilgode ca 3000 kr, mennår den endelige selvang. kom (selv om hanikke forandret på noen punkter) så ble han skyldig ca 2000.-

Selv venter jeg ennå i spenning

åååh[&:]
hvorfor er det sånn da?

ORIGINAL: Lissyjane

ORIGINAL: maryjoleen

men tør ikke helt tro på det før mannen min kommer hjem og sier at jeg har sett rett[8D]

Jooooo,du har jo sett riktig. Hvis ikke hadde det stått på giroen du fikk med! Jeg fikk en del igjen selv[:D] Få høre da?

fikk ijenn 18 000:)
er så godt å tenke på at man har noen kr i tilfelle krise liksom!
selv om det er lenge til di kommer.

er kanjse ikke driiitmye for mange men for meg er det maaaaasse!!!;)

*/

Jooooo,du har jo sett riktig. Hvis ikke hadde det stått på giroen du fikk med! Jeg fikk en del igjen selv[:D] Få høre da?

fikk ijenn 18 000:)
er så godt å tenke på at man har noen kr i tilfelle krise liksom!
selv om det er lenge til di kommer.

Oiiiiiiiiii!!!!!!!! Heldige du[:D] Jeg fikk igjen 12698[:D][:D][:D][:D][:D][:D] Herregud jeg er så glad[:D] Regner med at jeg får betalte nesten alt av gjeld[:D]

åh så bra da!!:)
det trur jeg du fortjener!!

Back
Topp