Selvangivelsen

HemmeligG

Forumet er livet
Har dere fått selvangivelsen eller? Fikk 800 kr i baksmell jeg, men er bare glad for at det ikke ble mer! [:)]

baksmell er kjipt da .. poor thing..
Får igjen litt jeg da.. 600 kr..johooo..hehe. Men skal skrive av litt kjøring og..så er jeg heldig så blir det kanskje 1500,-

Lurer på om jeg kanskje kan kreve igjen litt penger for kjøringa til og fra jobb? Jeg har jo flytta til Levanger, men jobber på Stjørdal, og det er ca 45 min å kjøre. Kjører til å fra jobb ca 15 ganger i mnd, og det blir litt utgifter i bensin.. Men vet ikke om jeg kan få igjen for det på skatten? Noen som har peiling?

har ikke fått selvangivelsen tilbake jeg...gleder meg, er alltid like spennende!!
Ang kjøringen din Grimera må du se i den veiledningen du fikk først, der står der hvordan du regner ut kjøring, og så må det overstige et visst beløp før du får skrevet noe av, men det er verdt å prøve!

når er det den skal leveres? er i usa, og har ikke fått noen ting fra staten hverken her eller i norge.. hmm..

Jeg får igjen 9000,- og er såååå glad [:D] Kommer godt med siden det er en baby på vei [:)]

ORIGINAL: Del^

når er det den skal leveres? er i usa, og har ikke fått noen ting fra staten hverken her eller i norge.. hmm..

Skal vel leveres 1.mai. har ikke fått noe jeg heller, men venter det vel nå ganske snart!

Fått den men ikke vite hva jeg enten må betale eller får igjen. Er gift med en selvstendig så vi får igjen til høsten.

Her fikk jeg igjen 13000,- [:D] Og min kjære fikk 2000,- igjen. Han skal dessuten skrive på utgiftene han har med sykdommen sin. Han har diabetes type 1.

Får igjen 14000 [:)]

nei ikke fått den.. satser på den kommer i morgen.. gleeeder meg... eller er veldig spent rettere sagt.. =)

ORIGINAL: Oktober07

ORIGINAL: toffen

ORIGINAL: Del^

Skal vel leveres 1.mai. har ikke fått noe jeg heller, men venter det vel nå ganske snart!

Hvorfor har folk forskjellig innleveringsfrist???? Kommer det ann på når det blir sendt ut???? Eller hvor man bor??? På min står det siste innleveringsfrist 30 . april....

det er vel heller jeg som tenker 1.mai, men det gjelder bare til kl 24. den 30 april. Så det er nok likt for alle.

Har ikke fått min enda. Men satser på den kommer innen onsdag. Er så spennende [:)] Akkurat som en julegave for meg [:D] hehe.. Fikk igjen i fjord, men er redd for at jeg får litt bakspell dette året.

Venter enda i spenning..

Da var min kommet.... Får tilbake 17200...:) Men sambo sin er ikke kommet, tør ikke juble før jeg vet hvordan det står til der i gården. Men krysser fingrene ihvertfall

JIPPIII!!! Jeg fikk åpna selvangivelsen i dag jeg! Får igjen 31000!!!! Sånn passe fornøyd da!![:)]

Har ikke fått noe ennå men dukker nok opp innen onsdag, spennende
Fikk i dag 11395kr det blir ny barnevogn det og litt

så mye dere får da jenter fikk tilbake 3000 men dem vanlig tabell var målet å gå i 0 så fornøyd jeg

fikk gjen 3500, å gubben 5000 så da e man fornøpyd:))
trudde æ skulle få baksmell:))

bra bra..

Back
Topp