Selskapslokale Fredrikstad

TonjeJenta

Forumet er livet
VIP
Noen som har tips til selskapslokale i Fr.stad for dåp?
Må være plass til mellom 40 og 50 personer og ha tilgang på kjøkken.
Og ikke fryse ihjel pga dårlig isolering [8D][:D]

Er ikke ille godt kjent i Fredrikstad, men vet at det er bla et Røde kors hus der som jeg tror er til utleie, om det er kjøkken der aner jeg ikke[:)].
Ellers ligger det er speiderhus der som kanskje er til utleie også ganske i nærheten av sentrum, og der vet jeg det er kjøkken, men hvem som har ansvar for det aner jeg heller ikke[8D].

Røde kors får man ikke bruke egen mat mener jeg..[;)]

Jeg har leid lokale i Trondalen (Gressvik) til dåpen til begge jentene. Var helt greit der, og ganske billig også. Det er Gressvik idrettsforening som driver det.

ORIGINAL: tia85

Jeg har leid lokale i Trondalen (Gressvik) til dåpen til begge jentene. Var helt greit der, og ganske billig også. Det er Gressvik idrettsforening som driver det.

Hvor mye betalte du da? Og plass til endel folk?
Har du no kontakt info? eller kontakter man Gressvik IL bare?

Lionshuset på rovsøy er jo grei.. Hadde rundt 40 mennesker der uten noe pes.[:)] Der er det kjøkken og... Kostet rundt 500 kr i 2006 for leie[:)]

dytte

Tror det er 800 for den lille salen og 1200 for den store. Jeg har hatt begge salene og hatt ca 40 gjester begge gangene.

ORIGINAL: tia85

Tror det er 800 for den lille salen og 1200 for den store. Jeg har hatt begge salene og hatt ca 40 gjester begge gangene.

suverent. Ringer han ansvarlige i kveld eller i mårra [:)]
Fant info på nettsia dems.

ORIGINAL: noona

stua ved gamle glemmen kirke...Billig er det også.

Hvor er dette hen da? Gamle glemmen ligger jo rett her borte.. sokner egentlig til den.
Hva er dette for noe sted? og har du noe kontakt info om stedet? hvor mange det er plass til o.l.?

Da har jeg funnet kontaktinfo til FIF huset, Gressvik IF og Lions Rolvsøy.

Flere forslag?

ORIGINAL: TonjeJenta

ORIGINAL: noona

stua ved gamle glemmen kirke...Billig er det også.

Hvor er dette hen da? Gamle glemmen ligger jo rett her borte.. sokner egentlig til den.
Hva er dette for noe sted? og har du noe kontakt info om stedet? hvor mange det er plass til o.l.?

Det ligger rett over veien for gamle glemmen kirke... Kirkestua heter den.
Ring Telefon: 69367850
eller send mail på:post@gamleglemmen.no

skytterhuset[:)]

har ikke vært der selv da, så vet ikke hvordan det er der

Bethel i glemmensgate brukte vi til dåpen, koselig sted med kjøkken og plass til mange:) vi betalte ca 1600 ink vask:)

Ja det stemmer:)

dytte bare en gang til [:)]

Back
Topp