Selskapsleiker...

Huppetitta

Gift med forumet
og noe i den stilen der trenger jeg forslag på.. trenger det til personalavslutningen vår.
Vi skal på "tur ut i det blå" reise rundt et par/tre steder å ha litt leiker/konkurranser føre vi drar til byn å spiser å bowler. Er bare vi i komiteen som vet opplegget den kvelden. Tema er samarbeid og humor, og vi er ca 15 stk. Noen som har noen forslag??

Hva med at alle får utdelt sitt lille hemmelige oppdrag? Kan være f.eks "spander ei øl på.... i løpet av kvelden", " gi .... en god klem" eller litt mer morsomme som "hver gang noen sier (et bestemt ord) rop Hurra hurra hurra!", "i løpet av kvelden må du få 5 ukjente menn til å gi deg en klem" Hadde dette på en blåtur med jobben min, og det ble ganske festlig......

Pakkeleken er jo og en sikker vinner

ORIGINAL: Tjukkebollepus

Hva med at alle får utdelt sitt lille hemmelige oppdrag? Kan være f.eks "spander ei øl på.... i løpet av kvelden", " gi .... en god klem" eller litt mer morsomme som "hver gang noen sier (et bestemt ord) rop Hurra hurra hurra!", "i løpet av kvelden må du få 5 ukjente menn til å gi deg en klem" Hadde dette på en blåtur med jobben min, og det ble ganske festlig......

Den var jo kjempegøy!!!! Skriver den bak øret til en gang jeg får bruk for den[:D]

Back
Topp