Selskap på nyttårsaften

de siste årene har vi enten hatt mamma hos oss, spist sammen med svogeren min med familie og vært bare oss hjemme på kvelden eller vært bare oss hjemme hele dagen og kvelden :-) regner med det blir en versjon av disse i år også :-)

Her samles slekten hos besteforeldrene til samboeren min. :) Utrolig koselige nyttårsaftener der! Vi spiser, prater, spiller kort... Og så går vi ut og ser på fyrverkeriet. :)

Om jeg er hos min familie er vi som regel hos mamma. Da er det bare oss i min familie, altså oss søsken. :) Roligere nyttårsaften der. ;)

Vi har stort sett vært alene etter vi fikk barn.

Var hos mamma i fjor, men der bråkte det så fælt av alle rakettene at det orker vi ikke i år :-P

Vi feirer ikke nyttårsaften i grunnen. Legger ungene til samme tid også, tenker at mer feiring blir det når ungene blir større.

Men tenker å gjøre litt mer ut av den i år likevel, med litt bedre mat og dessert, og evt litt stjerneskudd eller noe. Prøvde en sånn fyrverkerisak hos mamma i fjor fordi storebror ville det, men han og frøkna på da halvannet år ble livredde. Så fyrverkeri dropper vi ;-)

Varierer.

Familie som er venner, med unger på å samme alder, er en god løsning, men hjemme fungerer også, i år har vi trolig svigermor på besøk så da, så vi blir nok hjemme. Med eller uten ytterligere besøk

Vi har familiemiddag, god dessert og så skyter vi opp raketter for barna i 19 tiden før de legger seg. Så tar jeg og sambo oss en sjampis kl. 00 og ser på raketter før vi stuper i seng.

dobbelpost

Last edited:
Vi feirer med venner. Har gjort det nesten hvert år siden vi ble et par. Etter hvert som de andre fikk barn var vi likevel sammen de fordi det er hyggelig. Ingen av oss er veldig opptatt av å drikke alkohol og koser oss glugg med ungene.

Rolig kveld med venner :-)

Med venner!:) vi er 12dtk til middag men venninna mi har en baby på 6mnd så siden vi er hos dem blir det veldig rolig.. Kanskje ett glass vin til maten men ikke mer.. Hyggelig å være sammen med 10person man står nære uten at man går inn i det nye året drita full..

Feirer med venner som også har barn:) gøy for barna å være sammen. Og vi har ganske god plass, så da overnatter de, og alle barna sover sammen i kjellerstua:) Kjempekoselig:)

Back
Topp