Selskap på nyttårsaften

Chamonix

Supermamma
*MIA*
Hvem er dere med denne dagen?
Familie, venner?

Vi feirer sammen med familien :) vi feirer ikke med venner lengre da det bestandig skal være alkohol.

Vi har brukt og feire med venner med god middag først så fest etterpå, men i år blir vi enten hjemme alene eller sammen med svigers :)

Familiemiddag. Så variert litt om vi tilbringer kvelden sammen med familie eller venner. Drar å ser på fellesfyrverkeri:)

Vi feirer Stort sett med broren min og hans familie. Vi har jevngamle barn så det er alltid hyggelig :) Noen ganger kommer det flere fra familien eller venner med barn, noen ganger er det bare meg min samboer, min bror, hans samboer og alle barna :)

Pleier å bli med venner :)

Det varierer! Denne gangen skal vi feire med et vennepar som har et barn som er like gammelt som vårt :)

Vet ikke, vi blir nok mest sannsynlig alene, alle vennene våre har fest-planer og det er ikke aktuelt å ta med 9 mnd gamle mini på fest :p

I år blir det nok bare meg og frøkna og set er helt greit. Ellers har det hvert litt forskjellig med jobb, fest edru, skikkelig fyllefest, feiret med venner eller hvert helt alene hjemme bare meg.

Nyttårsaften tror jeg vi blir alene. Blir vel kun meg og sambo og barna.

Vi vet ikke helt enda :) varierer litt hvert år.

Med familie. I år er vi usikker på om vi blir hjemme.
Skal vi feire sammen med familien så blir det 4 hunder å holde styr på :p

Venner med barn. Går på rundgang mellom oss 3 familier.

De siste årene har vi feiret med søsken og søskenbarn, men i år tenker jeg vi blir hjemme hos oss sjøl med helt nyfødt baby:-) Kan jo være at noen har lyst til å komme til oss, men orker nok ikke selskap et annet sted så fort etter fødsel.

Blir bare meg, mannen og hundene :)

Back
Topp