Selma?

Veldig fint!
Men for vår egen del er det nå for populært/stigende til at det blir aktuelt.
 
Kjempefint! Vi vurderte det sterkt til denne, men så var det gutt☺️
 
Jeg synes det er fint, men vi velger det vekk fordi det er så mange som heter det nå ja :)
Men det må man jo heller ikke gjøre, hadde dette vært mitt absolutte favoritt jentenavn siden lenge, ville jeg fremdeles gitt det.
Vi har snakket litt om jentenavn til en evt jente i fremtiden og vurderer flere veldig vanlige navn, men som kanskje var aller mest populære for typ 15-20 år siden.

Tenker man alltid skal velge det navnet man liker best om som man kjenner at passer til babyen :)
 
Synes det er veldig fint ❤️, men er egentlig ikke veldig mange som heter deg rubdt her jeg bor da, er noen av og til, jobber i barnehage og har aldri hatt en Selma noen av plassene def jeg har jobbet, men jobbet med to stk som har hatt barn som heter det :)

Og går ei Selma i gutten min sin barnehage, så dukker plutselig opp noen, men langt ifra som Emma, Nora og Linnea som jeg føler at jeg hører over alt her :)
 
Jeg er tante til ei jente som heter det, og synes navnet er veldig fint. Det var naturlig nok ikke aktuelt for vår del da.
Størstejenta vår fikk navnet som var på topp det året hun ble født, men med et ekstra navn, så var det plutselig ikke så vanlig lenger. Hun foretrekker å bruke begge navnene. Og vi har ikke vært så plaget med at det er mange i barnehagen/på skolen/etc som heter det samme.

Lillesøster fikk et mer sjeldent navn, og tror du ikke at det dukket opp ei til i samme gata med samme navn? :wacky: samme kull, såklart, men heldigvis har hun to fornavn.
Det er altså ingen garanti for at man får ha navnet i fred om man velger noe sjeldnere heller. Så velg et navn dere liker. :happy:
 
Elsker det navnet, men fikk ikke samboeren med på det i 2014. Det ble Alma i stedet. Hadde vi visst hvor populært det skulle bli, så hadde kanskje saken vært en annen.
 
Fint, men for popp til at jeg hadde brukt det
 
Back
Topp