Prøverpåsøsken85
Elsker forumet
noen som har vært hos de?Har vært i kontakt med de og videresendt alt av dokumenter og vi tror vi går for dem.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei. Ja vi bestemte oss for de. Hadde en Skype samtale med de. Kostet ca 1400 norske kr. Så startet på medisiner forrige søndag. Hadde en ultralyd på fredag og skal ha en i morgen. Det er planlagt uttak den 3. 9 og innsett 8.9.. Jeg snakker med de hver dag.. Spør om noe hele tiden og de svarer meg flere ganger om dagen. Så enkelt. Så hittil er vi veldig fornøyd. De satte meg på lav dose.. Ikke høy dose som de i Norge ville. Det pga at de sa det er lettere å justere dosen oppover enn nedover. Så hittil har jeg bare gode ord og si om de. De er en liten klinikk og det vsr akkurat det vi ville. Da har de tid til oss. Siden dette er første gang så har vi 1000 millioner spm og vi er blitt så glade i dem selv om vi ikke har vært hos de enda.Hei, jeg vurderer også Sellmer Klinikken. Men jeg tenkte å starte med IUI først neste år. Hadde vært flott hvis du kunne delt din erfaring fra Sellmer
Hei. Er i Danmark nå. Var hos sellmer i går for uttak. Jeg har bare gode ting og si om dem. Så omsorgsfulle og forsiktige som de var.. Nå fikk jeg vondt under uttak og etter men det er visst normalt. Jeg anbefaler ihvertfall sellmer. De ligger i kort avstand fra flyplass, rett ved ett stort kjøpesenter som har alt og hotel i nærheten.Hei, jeg vurderer også Sellmer Klinikken. Men jeg tenkte å starte med IUI først neste år. Hadde vært flott hvis du kunne delt din erfaring fra Sellmer
Hei, jeg vurderer også Sellmer Klinikken. Men jeg tenkte å starte med IUI først neste år. Hadde vært flott hvis du kunne delt din erfaring fra Sellmer
Så bra det gikk bra for deg. Vi brukte icsi der istarten av september. Virker ikke som det var vellykket men da blir det enst sannsynlig ett forsøk til. Fikk ingen på frys desverre. Jeg likte klinikken veldig godt og. Snakker med de så og si hver dag. Klinikken lå veldig sentralt til der metro og kjøpesenter og flyplassen. Nå bodde jeg rett i nærheten men var der i 5 dager og hadde dialog med klinikken hver dag..Jeg valgte også Sellmer Klinik for IUI og er veldig fornøyd med dem. De svarer raskt på alt du lurer på og det er skikkelig koselig å komme til dem. Føles personlig og trykt, som at de virkelig heier på deg/dere, og ikke klinisk/lønnsomhetpreget. Veldig hyggelig personale og følte meg godt ivaretatt hele veien. Jeg liker også spermbanken deres, virker veldig gjennomtenkt fra et medmennesklig perspektiv. Synes det er veldig flott at ID-release donorene har sagt ja til ett personlig møte med barnet hvis barnet skulle ønske dette etter fylte 18 år (spermbanken kan selvfølgelig ikke garantere dette), og at de i tillegg til de nasjonale grensene har en global grense på antall donorbarn per donor.
Hadde mitt første førsøk tidligere i september og har vært så heldig at det ble et vellykket forsøk Krysser fingrene for at det går bra hele veien.
Så bra det gikk bra for deg. Vi brukte icsi der istarten av september. Virker ikke som det var vellykket men da blir det enst sannsynlig ett forsøk til. Fikk ingen på frys desverre. Jeg likte klinikken veldig godt og. Snakker med de så og si hver dag. Klinikken lå veldig sentralt til der metro og kjøpesenter og flyplassen. Nå bodde jeg rett i nærheten men var der i 5 dager og hadde dialog med klinikken hver dag..
Ja var veldig trist.. Har offisiell testedato om 2 dager men har negative tester så vet det ikke har gått.. Men må ha en pause mnd før ett nytt forsøk men har ikke bestemt om vi skal ta det emd en gang. Har jo lest om at så mange andre har klart det naturlig rett etter mislykket forsøk. Så håper jo for oss.. Vil høre med legen ang antibiotika kur og for har lest mye om det og..Ja, klinikken har en veldig bra beliggenhet. Raskt å komme seg til den og enkelt å dra andre steder fra den hvis man ønsker.
Det var leit å høre at det ikke gikk veien for dere denne gangen. Krysser fingrene for at neste forsøk blir et vellykket et.