sellmer klinikk i danmark

Hei, jeg vurderer også Sellmer Klinikken. Men jeg tenkte å starte med IUI først neste år. Hadde vært flott hvis du kunne delt din erfaring fra Sellmer
 
Hei, jeg vurderer også Sellmer Klinikken. Men jeg tenkte å starte med IUI først neste år. Hadde vært flott hvis du kunne delt din erfaring fra Sellmer
Hei. Ja vi bestemte oss for de. Hadde en Skype samtale med de. Kostet ca 1400 norske kr. Så startet på medisiner forrige søndag. Hadde en ultralyd på fredag og skal ha en i morgen. Det er planlagt uttak den 3. 9 og innsett 8.9.. Jeg snakker med de hver dag.. Spør om noe hele tiden og de svarer meg flere ganger om dagen. Så enkelt. Så hittil er vi veldig fornøyd. De satte meg på lav dose.. Ikke høy dose som de i Norge ville. Det pga at de sa det er lettere å justere dosen oppover enn nedover. Så hittil har jeg bare gode ord og si om de. De er en liten klinikk og det vsr akkurat det vi ville. Da har de tid til oss. Siden dette er første gang så har vi 1000 millioner spm og vi er blitt så glade i dem selv om vi ikke har vært hos de enda.
 
Hei, jeg vurderer også Sellmer Klinikken. Men jeg tenkte å starte med IUI først neste år. Hadde vært flott hvis du kunne delt din erfaring fra Sellmer
Hei. Er i Danmark nå. Var hos sellmer i går for uttak. Jeg har bare gode ting og si om dem. Så omsorgsfulle og forsiktige som de var.. Nå fikk jeg vondt under uttak og etter men det er visst normalt. Jeg anbefaler ihvertfall sellmer. De ligger i kort avstand fra flyplass, rett ved ett stort kjøpesenter som har alt og hotel i nærheten.
 
Hei, jeg vurderer også Sellmer Klinikken. Men jeg tenkte å starte med IUI først neste år. Hadde vært flott hvis du kunne delt din erfaring fra Sellmer

Jeg valgte også Sellmer Klinik for IUI og er veldig fornøyd med dem. De svarer raskt på alt du lurer på og det er skikkelig koselig å komme til dem. Føles personlig og trykt, som at de virkelig heier på deg/dere, og ikke klinisk/lønnsomhetpreget. Veldig hyggelig personale og følte meg godt ivaretatt hele veien. Jeg liker også spermbanken deres, virker veldig gjennomtenkt fra et medmennesklig perspektiv. Synes det er veldig flott at ID-release donorene har sagt ja til ett personlig møte med barnet hvis barnet skulle ønske dette etter fylte 18 år (spermbanken kan selvfølgelig ikke garantere dette), og at de i tillegg til de nasjonale grensene har en global grense på antall donorbarn per donor.

Hadde mitt første førsøk tidligere i september og har vært så heldig at det ble et vellykket forsøkxsmile9 Krysser fingrene for at det går bra hele veien.
 
Jeg valgte også Sellmer Klinik for IUI og er veldig fornøyd med dem. De svarer raskt på alt du lurer på og det er skikkelig koselig å komme til dem. Føles personlig og trykt, som at de virkelig heier på deg/dere, og ikke klinisk/lønnsomhetpreget. Veldig hyggelig personale og følte meg godt ivaretatt hele veien. Jeg liker også spermbanken deres, virker veldig gjennomtenkt fra et medmennesklig perspektiv. Synes det er veldig flott at ID-release donorene har sagt ja til ett personlig møte med barnet hvis barnet skulle ønske dette etter fylte 18 år (spermbanken kan selvfølgelig ikke garantere dette), og at de i tillegg til de nasjonale grensene har en global grense på antall donorbarn per donor.

Hadde mitt første førsøk tidligere i september og har vært så heldig at det ble et vellykket forsøkxsmile9 Krysser fingrene for at det går bra hele veien.
Så bra det gikk bra for deg. Vi brukte icsi der istarten av september. Virker ikke som det var vellykket men da blir det enst sannsynlig ett forsøk til. Fikk ingen på frys desverre. Jeg likte klinikken veldig godt og. Snakker med de så og si hver dag. Klinikken lå veldig sentralt til der metro og kjøpesenter og flyplassen. Nå bodde jeg rett i nærheten men var der i 5 dager og hadde dialog med klinikken hver dag..
 
Så bra det gikk bra for deg. Vi brukte icsi der istarten av september. Virker ikke som det var vellykket men da blir det enst sannsynlig ett forsøk til. Fikk ingen på frys desverre. Jeg likte klinikken veldig godt og. Snakker med de så og si hver dag. Klinikken lå veldig sentralt til der metro og kjøpesenter og flyplassen. Nå bodde jeg rett i nærheten men var der i 5 dager og hadde dialog med klinikken hver dag..

Ja, klinikken har en veldig bra beliggenhet. Raskt å komme seg til den og enkelt å dra andre steder fra den hvis man ønsker.

Det var leit å høre at det ikke gikk veien for dere denne gangen. Krysser fingrene for at neste forsøk blir et vellykket et.
 
Ja, klinikken har en veldig bra beliggenhet. Raskt å komme seg til den og enkelt å dra andre steder fra den hvis man ønsker.

Det var leit å høre at det ikke gikk veien for dere denne gangen. Krysser fingrene for at neste forsøk blir et vellykket et.
Ja var veldig trist.. Har offisiell testedato om 2 dager men har negative tester så vet det ikke har gått.. Men må ha en pause mnd før ett nytt forsøk men har ikke bestemt om vi skal ta det emd en gang. Har jo lest om at så mange andre har klart det naturlig rett etter mislykket forsøk. Så håper jo for oss.. Vil høre med legen ang antibiotika kur og for har lest mye om det og..
 
Tusen takk for at dere delte erfaringer. Jeg hadde helt glemt at jeg skrev noe herxsmile9 Men jeg kan dele at jeg bestemte meg for Sellmer Klinik også, og er fornøyd med de hittil. De gjorde en bitte liten feil ifm. E-post kommunikasjon, men det løste seg raskt og smertefritt. Og de var veldig flinke til å beklage seg og være forståelsesfulle da jeg fortalte hva jeg tenkte om det.

Jeg var der lørdag 21.mai for IUI med donor (fra European Sperm Bank). De har flyttet til Fields shopping senter. Veldig beleilig når man har litt ventetid før/ etter. Jeg hadde tur/retur samme dag for å spare på hotell kostnader. Personalet som jeg var i kontakt med den dagen var veldig behagelige. Og jeg synes de har bra åpningstider, også i helgene. Jeg timet min IUI for å kunne dra på en helgedag, i samråd med legen hos klinikken.

Jeg har veldig uregelmessige og lange sykluser, og sikkert ganske ofte anovulasjon da jeg kan gå 2-3mnd mellom hver syklus. De anbefalte hormon piller og Ovitrelle, men jeg ønsket å forsøke naturlig syklus med Ovitrelle først, fordi jeg er litt redd for å få flerlinger.

Tok UL for å måle follikelstørrelse etter min korteste syklus som er på 5 uker. 13CD målte jeg 14mm som var perfekt ift. Tidspanen. Jeg tok Ovitrelle torsdag kveld (og tok eggløsningstest frem til da for å sikre at jeg ikke fikk naturlig eggløsning før sprøyten). Jeg følte, og håper, at det klaffet:angel8 Fikk ihvertfall bekreftet at jeg hadde hatt eggløsning da hun tok UL før insemineringen.

MEN jeg venter fortsatt på å få bekreftelse på om det ble suksess eller ei. Jeg er nå 24 dpo og får fortsatt negativ test men fortsatt ikke fått mensen. Jeg er fortsatt håpefull selv om det begynner å dale litt nedover. Men har heldigvis lest at noen kan få positiv hjemmetest veldig sent. Skal fortsette å teste inntil jeg får tatt blodprøve hos fastlegen neste uke:dance008

Noen andre som har fått veldig sent positivt svar men fullført svangerskapet?:Heartpink
 
Back
Topp