Selger noen uro

Lykkelig med 3

Forumet er livet
Noen som selger sin uro???
Har ei venninne som sliter med mannen som mener der tull å kjøpe og er ikke noe snill med henne nå fortiden fikk en nydlig jente i desember... Noen som vil selge sin billi? gjerne med bilde??

Huff, leit at det skal være sånn hos noen.
Hadde jeg hatt to skulle hun fått, men bruker den vi har.

De har enkle, billige på IKEA.

49,- på IKEA

Eg har ein som eg skal selge,med musikk..men har ikkje data,sitte på mobilen så får ikkje lagt bilde til,men da er den vandlige som dei selge på lekebutikken,brio.eller ringo?usikker: -P hehe

ORIGINAL: emilie og vesla

herregud enkelte menn er tullinger altså [8|]

selger desverre ikke min... er ikke ferdig me den.. og skal ta vare på den til neste[:D]
lykke til!

ORIGINAL: Duovik1

Eg har ein som eg skal selge,med musikk..men har ikkje data,sitte på mobilen så får ikkje lagt bilde til,men da er den vandlige som dei selge på lekebutikken,brio.eller ringo?usikker: -P hehe

Oki,,, hvor mye tenker du for den da?
:P ikke lette altdi å huske hvor dei er kjøp :P

ORIGINAL: LilleSitron

49,- på IKEA

Den var kjempefin!

Hvis du bor i nærheten av en Ikea, kunne du jo kjøpt den i gave til babyen, BNE? Så kan ikke gubben si noe på det. Den var jo ikke dyr :)

Jeg syns selv der er fin fra IKEA men hun kunne tenke seg en med lyd også [8D]

vi selger vår fra fisher price! den er sånn

Kostet 579 kr ny, og vi har hatt den i 4 mndr, men omtrent ikke brukt den, så vet ikke hva vi skal ta for den. 300 kanskje?

ORIGINAL: mormarion

vi selger vår fra fisher price! den er sånn

Kostet 579 kr ny, og vi har hatt den i 4 mndr, men omtrent ikke brukt den, så vet ikke hva vi skal ta for den. 300 kanskje?

Den lager lyd og hele pakka ???
For da vill jeg ha den ;) [:D][:D]

ja, lager lyd, spiller musikk, går rundt og er lys. Tilogmed en egen fjernkontroll!! send meg en pm du!! Må høre med sambo om han syns det er i orden å selge den for 300.[:)] Men vi bruker/har ikke brukt den, så ser ikke poenget med å ha den liggende.

ORIGINAL: BNE

ORIGINAL: VL

Den deR er kjeMPe søt BNE[:)]

[:D][:D]

Sambo var enig i 300. Så du kan få den for det viss du vil ha den=)=)

ORIGINAL: mormarion

ORIGINAL: BNE

ORIGINAL: VL

Den deR er kjeMPe søt BNE[:)]

[:D][:D]

Sambo var enig i 300. Så du kan få den for det viss du vil ha den=)=)

[:D][:D][:D]
JA det vill jeg [:D][:D]  åå nå skal jeg glede henne i kveld når hun kommer innom [:D][:D] og fortelle henne hva hun skal få av meg [:D][:D]

Back
Topp