Selger de badebleier i Pirbadet? (Trøndere)

Brødhuet

Forumet er livet
Mailykke <3
På tide at mine små får prøve seg i basseng. Jeg har ikke hatt selvtilliten til å stappe kroppen i en badedrakt før og på grunn av det så har jeg ikke tatt med meg de små i basseng før[X(]

Men i dag skal jeg drite i kropp og heller gi ungene en opplevelse. [:)]

Men badebleier glemte jeg å kjøpe i går...[:-] Selger de det der? Og eventuelt badetøy til baby?

Synes å huske badebleier er med i inngangsprisen...[:)]

angående badetøy, så er det en liten avdeling de selger sånt, men vet ikke om de selger til baby da[:)]

Så bra! [:D]

Hmm. Jeg har ikke badedrakt til minstejenta jeg. Kanskje hun ikke får slippe inn da? [:-]

ORIGINAL: Helene Burugle

Hmm. Jeg har ikke badedrakt til minstejenta jeg. Kanskje hun ikke får slippe inn da? [:-]

Hvor gammel er hun da?

..badebleier er inkl. i prisen ja, forresten. [:)]

Herregud. Et lite søk på priser på Pirbadet siden sider kan fortelle meg at det er gratis badebleie til barn under to år[:D]

Og begge er under to år... Han største blir to år om to uker, men fortsatt under to år i dag[:D]

Hvis hun bruker bleie, kan hun jo bare gå i badebleie?

ORIGINAL: rodstilk

Hvor gammel er hun da?

..badebleier er inkl. i prisen ja, forresten. [:)]

Hun er 10 mnd[:)]

Ja, jeg fant ut det etter noen få tastetrykk på Pirbadets sider. Snakk om å være åndssvak.....[8|]

ORIGINAL: Monsoon

Hvis hun bruker bleie, kan hun jo bare gå i badebleie?

Ja, var det jeg tenkte. Men aner ikke hvor strenge de er på sånt.

Trenger ikke badedrakt, badebleie er nok :-D

de har en egen liten kiosk ved skranken der du betaler, der selger de badedrakter, leker, badedyr, svømmebriller osv osv.

ORIGINAL: *Tøtta81*

de har en egen liten kiosk ved skranken der du betaler, der selger de badedrakter, leker, badedyr, svømmebriller osv osv.

Åh, så bra! [:D]

Tror dette blir gøy for de små[:)]

Back
Topp