Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror ikke folk gidder å lese teksten til tider, bare ser produktet og pris (ikke alltid prisen heller)...
Er veldig mye på finn.no jeg er lite imponert over![]()
Jeg redigerte kommentaren min mens du siterteFår prøve via facebook då![]()

Jeg redigerte kommentaren min mens du siterte
Har du sett ufinnsta på Instagram? Der er der mye rart der![]()

Finn er håpløst til tider. Folk sender melding, jeg svarer med en gang, og så svarer de ikke på 12(!) timer![]()
Hehe jo folk er aktive på Finn hele døgnet. Men altså, når noen sender melding på min annonse fordi de vil kjøpe, og svarer på sekundet, for så at de ikke svarer på 12 timer. Da kan de drite i å skrive syns jeg.Eg har glemt å sjekke i påsken, det låg masse mld då. Men påske er jo fri, eg trudde ingen skreiv då.
Hehe jo folk er aktive på Finn hele døgnet. Men altså, når noen sender melding på min annonse fordi de vil kjøpe, og svarer på sekundet, for så at de ikke svarer på 12 timer. Da kan de drite i å skrive syns jeg.
Nei men som du skrev selv så tok det jo tid før du svarte, så da sitter de ikke på Finn nå sikkert. Mitt poenget var at personen som skrev til meg satt på Finn og leste min melding, men likevel svarte hun ikke.Eg har ikkje fått svar frå alle dei som skreiv i påsken...
Hvis jeg har lagt ut noe på finn så er jeg påpasselig med å følge med og der synes jeg man skal hvis man har noe til salgs. Hvis man kobler ut, kan man sette annonsen som inaktiv den perioden. Hater å sende melding også får man svar 2 dager etterpå....om at det allerede er solgt 2 uker tidliger. Altsåååå..........
Jeg får gjerne spørsmål men så føler jeg at 80 %som svarer på annonsene skriver dårlig engelsk som svar.