selge kort!

Ena

Elsker forumet
har vært rundt i noen få tall butikker idag, å hørt om di ville selge kortene mine. uten hell!
ene plassen var jeg for dyr, andre plassen hadde di sluttet me å selge håndlagte, og andre plasser var sjefene borte
så der måtte jeg komme igjen..
Men tenkte jeg skulle prøve meg igjen på mandag...så får vi se...har liksom et lager liggende...

Hvilke butikker gikk du og spørte i når du
 skulle selge dine kort?

Lykke til på mandag da! Kanskje lørdag en er litt dum dag da sjefer somregel har fri da.

Jeg selger på en klesbutikk (Match) på både barneavdelingen og undertøysavdelingen.

Og så skal jeg begynne å selge på en barnebutikk neste helg.

Begge stedene har jeg blitt spurt om å selge kort så jeg har egentlig fått jobbene rett i fanget jeg. Så ingen gode råd fra meg. Annet enn å vise frem barnekort i barnebutikker og bursdagskort i andre og kanskje bryllup og konfirmasjonskort hos gullsmed?

Det som sikkert er lurt er å lage små kort og ikke store... Jeg lager 10x15 som koster 45,- og 7x10 som koster 25,-. De små selger jeg utrolig mye mer av enn de store for mange syns det blir dyrt med store kort når de i tillegg kjøper gaver...

ja var nok en dum dag å gå å spør på [8D]  får se på mandag[:)]  ja va mest innom gullsmed og gavebutikk idag. på et kjøpesenter her borte.. [:)]

Hvor mye tar du for kortene dine da? Prøvd blomsterbutikker, barnebutikker, nille, bokhandler ++`?

nå sa jeg 50 kroner til ei i en blomsterbutikk og en i gavebutikk, di mente d var for mye..
Så gikk jeg ned til 40 hos en gullsmed, men sjefen var på feri.
var ikke i barnebutikker og bokhandler nei..kanskje d er noe ja.

ORIGINAL: Ena

nå sa jeg 50 kroner til ei i en blomsterbutikk og en i gavebutikk, di mente d var for mye..
Så gikk jeg ned til 40 hos en gullsmed, men sjefen var på feri.
var ikke i barnebutikker og bokhandler nei..kanskje d er noe ja.

Det e jo alllt for lite....!

Selger ikke kort i butikk så kan ikke gi deg noen råd.
Men ville bare si at jeg syns 50kr skal være minimum sum for vanlige kort. Så syns ikke du skal gå ned noe [:)]

En ting til når man selger kort, kjøper ser som regel ikke på om et er brukt 15 lag med mønsterpapir eller ett lag, så gjør de litt enklere og sett ned prisen. Da selges det som varmt hvetebrød![:D]

ORIGINAL: Nikki.

ville gått i butikker som IKKE selger kort selv.. da er det større sjans de vil selge.. ellers vil de vel heller selge sine egne.. siden du skal ha 50 og de også skal ha fortjeneste

Sign! Helt enig her. Spre ordet for venner og bekjente...slike selger jeg mine kort. Men så tar jeg en høyre pris siden det er "bestilling"

ja idag har jeg hatt en ny runde [:)] Gikk bedre idag!
3 butikker som var intresert  så får vi se [:)] Og en gavebutikk skal jeg tilbake til i morgen [:)]
Spennende dette [:)] 

Takk for gode råd jenter!

3 butikker som var intresert  så får vi se [:)] Og en gavebutikk skal jeg tilbake til i morgen [:)]

OIII!! Så spennende! Lykke til! Har du mange kort som er ferdige eller?

ORIGINAL: smash

OIII!! Så spennende! Lykke til! Har du mange kort som er ferdige eller?

HAr ganske mangen 15x15 som er ferdig, ca en 20 stk.. og den ene barnekles butikken var mest intresert i 10x10, så det skal jeg lage noen ikveld å vise di [:)]

Back
Topp