Selge babytøy på nett

Tekoppen

Betatt av forumet
Novemberlykke 2015
Marsboere 2020
Vi har mye ubrukt tøy fra da lillegutt var 0-6 mnd. Jeg tenkte det kunne være greit å selge mye av dette på Finn.no, men samboeren min er visst ikke enig. Han mener ingen vil være interessert i å kjøpe brukt babyklær der. (Vi er generelt uenig når det kommer til brukte klær og ting. Jeg kjøper gjerne brukt, det gjør ikke han)

Så mitt spm er hva dere jenter tror? Er det noe vits å prøve å få solgt noe billig på nett? :)

Å er det lurest å selge det i klespakker eller som enkeltplagg tror dere? :)

Ja :) Absolutt...!
Jeg er litt usikker, klespakker ser det ut til å være endel av, så mulig det går endel av de pakkene?
Jeg har alltid solgt enkeltplagg (men jeg har ikke solgt bodyer etc, kun yttertøy og pentøy) :)

mange som kjøper brukt, har sett de leges ut som pakker men at de også selger enkelt plagg om noen kun vil ha enkelte av plaggene ;)

Selvsagt er folk interessert i det!

Legg ut!

Er det "billigplagg" eller merker?
Førstnevnte ville jeg gjerne laget som klespakker, men er det klær til en større pris kan man gjerne selge det for seg.
Selv solgt en lue i dag, 200kr rikere;)

Åj, jeg har ikke sett at det har kommet svar på spm mitt. Vet ikke hva jeg har surret med. :(
Men takk for svar. :)

Godt å se at dere har tro på å selge det på Finn. Er jo synd om man skal måtte kaste så mye fint tøy.

Når mannen har ferie skal jeg somle meg til å få tatt bilder av det å begynne å legge ut. :)

Selvsagt er folk interessert i det!

Legg ut!

Er det "billigplagg" eller merker?
Førstnevnte ville jeg gjerne laget som klespakker, men er det klær til en større pris kan man gjerne selge det for seg.
Selv solgt en lue i dag, 200kr rikere;)

Smart! :)

Her er det en god blanding av billig og dyrt. Tror jeg går for pakker med det billige og enkeltplagg med det som koster litt mere. Veldig godt ide! :happy:

HVorfor ikke spare til nestemann?

Jeg vet faktisk ikke om vi skal ha en til. Syns det har vært en veldig påkjenning med svangerskap, mye komplikasjoner ved fødsel og i tiden etterpå. I tillegg så har vi veldig mye tøy, kommer nok ikke til å selge alt :)

Jeg har nettopp solgt masse klær brukt både på finn og på facebook. Mange som er interessert i å kjøpe brukt, om det er fordi de vil kjøpe billig eller fordi de er miljøbevisst. Babyklær fra de første månedene ser som regel nesten ubrukt ut, og de slites jo ikke. Kjøper gjerne brukt jeg også, så lenge klærne er fine og hele. Man kan få mye fint for lite penger!

Back
Topp