Sele til barn

smash

Forumet er livet
VIP

Hvor får man kjøpt sånn selegreier til litt større barn?

Vi skal snart til Syden, og tenkte å kjøpe det til jenta mi som straks blir 3. Ho er overalt hele tiden, og løper foran biler ++

Men andre ord, FARLIG! Så tror jeg skal kjøpe meg sånn sele, men finner det ingen plasser...

Opp, desperaaaaat!

Jeg kjøpte en vognsele på en briobutikk og den har en reim som jeg kan holde i også.

Har ikke brukt den ute enda, men tenker at den kan bli praktisk på et travelt kjøpesenter en lørdag eller for eksempel i syden :-)

Tweak skrev:
Jeg kjøpte en vognsele på en briobutikk og den har en reim som jeg kan holde i også.

Har ikke brukt den ute enda, men tenker at den kan bli praktisk på et travelt kjøpesenter en lørdag eller for eksempel i syden :-)

Ok, husker du ca hvor mye den kosta?

smash skrev:
Tweak skrev:

Ok, husker du ca hvor mye den kosta?

200 tror jeg, ikke dyre greiene :-)

Oki, tusen takk for svar!:)

Bolla85 skrev:
Vi har løse seler som vi har festet til tripptrappstolen og i vogna. Det har fulgt med en ekstra greie til å feste på hver side (under armene) som da gir et stort håndtak på en måte. Er det sånn du mener? Vi har kjøpt de på baby shop. Er vel bilde av en unge som sitter i vogn på pakka, så nan tenker ikke umiddelbart gåsele, men det kan altså brukes til det. Vi har ikke prøvd enda, men gjør det helt sikkert til sommeren når vi er ved vannet og går langs vannkanten o.l.

Vi skal bruke sånn sele når vi er ute å går, ikke i vogna. Men den kan brukes til begge deler kanskje?

Jeg har kjøpt gå/vognsele både på Sparkjøp og Boots apotek. Kjempefine seler begge to, kosta vel under hundrelappen :)

Back
Topp