Sele *inspirert*

Syns ingenting om det..? Altså...jeg mener ingenting om det,..
Hadde nok ledd litt og tenkt stakkars foreldre,ungen er sikkert i sin verste trass og de tar ingen sjangser....

Tenker vertfall ikke noe negativt..

Ser på det som ansvarlige foreldre som VET at det er kunn 1 sekunds glipp av en liten barnehånd som skal til før minsten løper ut i veien.
Guuud jeg har sett mange unger som skjener ut i veiene foran trikker og busser fordi foreldrene er ukonsentrerte pittelitt.

Jeg tenker at de ønsker at ungen ikke blir overkjørt.

Jeg tenker at de er forsiktige å passer godt på ungen. Lillebror hadde det, og han var gæren.. løp av gårde så fort han hadde mulighet.. [8D]

Synes det ser helt teit ut når folk går med barna i bånd inne på kjøpesentrene...

Men tenker ikke noe negativt, sånn ellers.

Jeg har hatt bånd på Ole Alexander på flyplasser og storbyer det siste året. Heller en unge i bånd, enn en flat unge... Men kan tro vi vekte oppsikt når vi spasserte i Pattaya med gutten i bånd. Thaiene hadde litt å si om vår måte å beskytte poden på[8D]

ORIGINAL: StinkiStini

Jeg tenker at de ønsker at ungen ikke blir overkjørt.

Syntes det bare er positivt, da vet man at foreldrene rett og slett bare vil barnet sitt det beste =) Jeg har en sånn til datteren min, har ikke brukt det så mye, men når vi er på tur, eller på senteret, skal hun gå sikk sakk, ut i veien, eller inn i ALLE butikker, om vi er på senteret å da er det greit at hun kan få gå i "båndet" Så ikke hun møkker til klær eller river ned ting som står i butikk hyllende [:)]

Grunnen til at jeg ikke har brukt det så mye er fordi jeg tror folk ser på meg som en dårlig mor som lar ungen min gå i "bånd" Men egentlig vil jeg bare det beste, så hun slipper og sitte i vognen hele tiden vist jeg har mange ærend på senteret, eller andre steder[:)]

ja, for kan ærlig seie at eg er ein av dei som såg stygt på mødre med ungane i band... Ikkje ofte eg har sett det, men eg blei såå provosert når eg såg det... Tenkte stakkars ungar, i band som ein hund, foreldre som ikkje gidder å passe på osv...

men no... no skjønner eg poenget... har ein liten tass som ikkje kan å krype skikkelig ein gong, men pinadeg ikkje berre-berre å holde auge med han heile tida likevel:P Så når ein ferdast der det er trafikk eller fare for avstikking... ja, då trur eg pinadeg eg kjem til å gjere det også:P

Lærer så lenge ein lever;)

tenker vel at det er en grunn til det....

Er mye jeg ser ute i verden som man kan lure på, og jeg ser og hører andre snakke om det de ser. men, jeg tenker vel alltid at det er en grunn til det....

Samme for meg. Om det gjør at dem har kontroll på barna sine, så flott at de har funnet en løsning![:)]

kunne tenkt meg det selv på diverse familiemedlemmer, i blandt[:-]

Jenta mi stikker ikke av på kjøpesenter.. Hun går fritt inne på butikkene jeg er på... Passer jo selvsagt på å få henne med meg ut fra butikken når jeg går[8D][:D]

Men hjemme kunne hun finne på å gå hit og dit.. Men som den mammadalten hun er så kommer hun alltid tilbake.. heldigvis..(vi bor på et sted med lite biler da...).. men noen er det jo, så er alltid ut sammen med henne [:D]

ønsker meg slik... småen er kspert på å komme seg løs... ønsker meg også løpestreg til han utenfor, meeeeeeeen

ORIGINAL: nancy drew

ønsker meg slik... småen er kspert på å komme seg løs... ønsker meg også løpestreg til han utenfor, meeeeeeeen

da monterer du en løpestreng [8D] hihi.. skulle likt å sett de naboene.. spss de som er på babyverden [8D]

Jeg er en som syns det så helt sprøtt ut før jeg fikk barn selv[:D] Skjønte ikke at folk ikke kunne kontrolere barna sine. Meeeeeen nå skjønner jeg det veldig godt[:D] Har selv jenta mi i "bånd" på flyplasser, store folkemengder og nær trafikkerte veier. Jeg har kjøpt en sånn ryggsekksele som jenta er veldig stolt av å ha på seg[:)] Genialt.

Ble faktisk stoppa opp av en vakt på Fårup Sommerland i Danmark jeg. Han kommenterte at det der var veldig lurt, og at det der burde flere foreldre begynne med[:)]

Da hadde vi vesla "i band" [:D]

ORIGINAL: sorciere_

Kva synes de om folk som går med barna sine i "band" når dei er i byen osv?

Dyr går i bånd, ikke unger. Tenk deg det synet, da.. Ungen i bånd i ene hånda og bikkja i bånd i andre.. [8D]

ORIGINAL: sorciere_

ja, for kan ærlig seie at eg er ein av dei som såg stygt på mødre med ungane i band... Ikkje ofte eg har sett det, men eg blei såå provosert når eg såg det... Tenkte stakkars ungar, i band som ein hund, foreldre som ikkje gidder å passe på osv...

men no... no skjønner eg poenget... har ein liten tass som ikkje kan å krype skikkelig ein gong, men pinadeg ikkje berre-berre å holde auge med han heile tida likevel:P Så når ein ferdast der det er trafikk eller fare for avstikking... ja, då trur eg pinadeg eg kjem til å gjere det også:P

Lærer så lenge ein lever;)

Man blir ganske så vant til kamelhår i kjeften etterhvert. [8D]

Jeg ser poenget. Det er enkelt å si at foreldrene skal kunne holde øye med ungene, men er det en ting jeg vet så er det at unger er sååå forskjellige og går noen med barna i seler så har de sikkert en god grunn til det. Heller det enn at de løper ut i trafikken tenker jeg da.

Delte meninger.
Om foreldrene vet at ungen stikker av bare du ser bort 0.001 sek ville jeg hatt han i bånd og ment at det var forsvarlig. og om man er på flyplasser ol. Men er ungen snill og folkemassen er liten passer bånd bedre på hunder. 

Back
Topp