Sekret i bryst.

Mamma til 3 :)

Forelsket i forumet
I mine forrige sv.sk har jeg alltid fått sekret i puppene når jeg har vært 2 mnd på vei.
Plutselig rennende, etter dusjing feks.. Eller blitt bløtt i senga,for det har blitt trykk på brystet når jeg ligger på siden.

Men denne gangen er det ikke kommet noe enda :/ er 3 mnd på vei.

Alle sv.sk er jo forskjellige. Og det kan være mer vanlig å ikke få sekret så tidlig. Men synes likevel det er rart at det ikke er kommet noe.

Er vel bare en forventning,siden det var slik med de 2 første :) bare håper det ikke er en indikasjon på at noe er galt.

Som du sier er alle sv.skap forskjellige. Jeg har ikke kjent noe til det enda. Men jeg forstår veldig godt at du er litt ekstra nervøs etter alt du har vært gjennom. Alt er nok helt sikkert bra med det lille mirakelet ditt :) Lenge til UL?

Som du sier er alle sv.skap forskjellige. Jeg har ikke kjent noe til det enda. Men jeg forstår veldig godt at du er litt ekstra nervøs etter alt du har vært gjennom. Alt er nok helt sikkert bra med det lille mirakelet ditt :) Lenge til UL?
Håper inderlig alt står bra til med den lille ja! :) Klarer enda ikke å senke skuldrene helt. Men det er vel normalt det også. OUL er 22 aug.. Men hun som sjekket sist gang, ville jeg skulle tilbake til ul til noen som er eksperter på foster før den tid. (Siden hun ikke har vært borti et slikt tilfelle før) men har ikke fått time i posten enda.

Forrige svangerskap hadde jeg ikke noe i brystene før rett rundt uke 30

Håper inderlig alt står bra til med den lille ja! :) Klarer enda ikke å senke skuldrene helt. Men det er vel normalt det også. OUL er 22 aug.. Men hun som sjekket sist gang, ville jeg skulle tilbake til ul til noen som er eksperter på foster før den tid. (Siden hun ikke har vært borti et slikt tilfelle før) men har ikke fått time i posten enda.
Skjønner deg veldig godt! Det er jo et lite fantastisk mirakel :Heartpink Krysser fingrene for at du får time til UL fort :)

Back
Topp