Elsker alle,men har ikke sett supernatural. Den skal jeg gi en sjanse[emoji254]Orphan Black, supernatural, vikings, game of thrones [emoji5]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Elsker alle,men har ikke sett supernatural. Den skal jeg gi en sjanse[emoji254]Orphan Black, supernatural, vikings, game of thrones [emoji5]️
Den har jeg helt glemt at jeg har begynt på,haha,takk for påminnelsen!
Åh, men må liksom avslutte den [emoji126]Skikkelig dårlig avslutning på hele greia [emoji18] men for en fengende serie [emoji23]
Skikkelig dårlig avslutning på hele greia [emoji18] men for en fengende serie [emoji23]
Helt enig!Så enig! Var så klar for ny sesong av The Client List etter siste episodeSååå skuffet når den ikke kommer
![]()
Ellers kan jeg anbefale Bloodline på Netflix, bra serie, første sesongen er absolutt best!
Takk for gode tips! [emoji254] [emoji254]Anbefaler the handmaids tales, forferdelig men så utrulig bra!
Eller litt lettere underholdning, white collar, mindys project, younger, Pretty little liars, girlboss og glow![]()