seinvakt:-(

besnik

En del av april og mai2013
MAI 2013
Tilgangsansvarlig
VIP
Å jobbe i barnehage er topp synest jeg,men seinvaktene er virkelig noe jeg kunne klart meg uten..... Er så kjedelig å jobbe til fem,hjem spise middag alene da de andre spiser tidligere,for så bare få kose litt med ungene før det er kvelds og legging på de minste(de er i seng kl syv) Altfor liten tid til familien:-( Dagens syt fra meg....

mine tidligvakter slutter fire, og mine seinvakter slutter 1930.

Lishpi skrev:
 mine tidligvakter slutter fire, og mine seinvakter slutter 1930.

Huff enda kjedeligere:-(

Hvis det er noen trøst så jobber jeg stort sett til 1730 og 1830....

Jeg jobber på sykehus og har vakter til 22 :-/ skikkelig kjedelig.. Lurer på om jeg skal finne meg noe annet når den lille kommer :-)

Her er sambo borte fra 06.45 til 22.30 fem dager i uka.. Er forferdelig kjedelig å være den som sitter hjemme "alene" også.. Og nå for tiden er all min energi borte, så jeg sover søtt lenge før han kommer hjem, og sier så vidt "hade" før han reiser :(

Huff, ser for meg det ikke er noe gøy når man har små nei :/
mine seinvakter begynner kl.16 og jeg er ferdig kl.23... rimelig kjipt :(

Enig! Og tidligvaktene dreper meg litt. SMåfrøkna får jeksler og griner store deler av natten:S Heldigvis går tiden veldig fort, så om ikke lenge er vi i permisjon:)

Kjenner til den ja, har seinvakter fra 16-21 og liker de ikke.. Ser ikke ungene og nesten ikke mannen de dagene!

Back
Topp