Seine symptomer..

Bellie

Glad i forumet
Jeg har de tre siste dagene begynt å spy :/ Er nå 8+3, har ikke hatt særlig symptomer tidligere annet enn ømme bryster og tretthet.. Flere som plutselig har fått kvalme/oppkast så "seint"? I tilfelle, hvor lenge varte det?
Sist svangerskap var jeg i topp form hele veien - kasta ikke opp før jeg var i fødsel :P

Oh joy :O
Jeg som trodde jeg skulle slippe unna denne gangen også. ;)

Hadde planer om å slippe unna jeg og. Men heldigvis er jeg ikke konstant kvalm som jeg var før jeg begynte å kaste opp. Nå er det bare akkurat når det kommer, så er jeg fin resten av dagen/natten :) kaster oftest opp om natten, hvis jeg er supersulten, eller etter en tungt måltid. Så man lærer seg å kontrollere deg sånn passe :)

Hadde planer om å slippe unna jeg og. Men heldigvis er jeg ikke konstant kvalm som jeg var før jeg begynte å kaste opp. Nå er det bare akkurat når det kommer, så er jeg fin resten av dagen/natten :) kaster oftest opp om natten, hvis jeg er supersulten, eller etter en tungt måltid. Så man lærer seg å kontrollere deg sånn passe :)

Samme som meg det da! Det kommer plutselig! Så skal vel bare være glad det ikke er værre ;)

Back
Topp