sein TR..

Littlå

Glad i forumet
ikke at det har så mye å si da.. er jo enda noen dager til sprøytestart. (21.4)
Men er nå på dag 30.. pleier alltid få på dag 26-27. Hatt mens murringer i nesten en uke nå. Er så fryktelig irriterende å gå å vente.[:@]

Har du hatt murringer i ei uke, burde nok TR være like rundt hjørnet nå! [:)] Hvis du ikke er gravid da...?

Tro meg, jeg vet hvordan du har det med sein TR [:'(] Jeg er på dag 44 i dag [:@] Men, jeg må bare smøre meg med tålmodighet - forrige syklus havnet på 59 dager og det takket være primolut.

Men du, du er ikke gravid da? [;)] Har du testet siden du er så stabil til vanlig? Om du ikke er det så satser vi på at tanta di snart er på vei sånn at du er klar for sprøytestart snart [;)] Når det er sagt, så kan disse hormonene vi putter i oss klusse opp i alt som heter syklus, det har det gjort hos meg iallefall.

Masse lykke til Littlå [;)]

Tror nok ikke jeg er gravid nei[8D] Er ikke store sjangser for å klare det på egen hånd hos oss..
Er nok bare forsinka. Men veldig plagsomt!!! Pleier ikke ha murringer mer enn dagen før jeg.

skjønner akkurat hvordan du har det!
her er jeg på dag 42 (!!) og har mensmurringer verre enn værst.... [X(]

finnes ikke no mer irriterende enn å vente på TR, selv om vi egentlig ikke vil at den skal komme, men så skjønner vi jo alle at den kommer jo uansett likevell..... iallefall her [;)]

Back
Topp