sein o.ultralyd

litjpi

Glad i forumet
Flere som skal ha ordinær ultralyd seint? Jeg fikk time i posten i dag og skal på ul den 20.august! Da er jeg 20+5 uker. Det er bare såååå lenge til. 
snufs[:(][:(] 

min ordinære er jeg 19+1, syns det er evigheter til.
Men jeg har vært på ul og sett allerede da, så jeg skal egentlig ikke klage.

huff, det er jo skikkelig kjipt da ! [:'(] Jeg følte nesten jeg fikk for tidlig, knapt over 17 uker

Har lyst til å ringe St.olavs å høre om det ikke er mulig å endre, men jeg regner ikke med det da. Er vel pga ferietider.
Ender vel med at jeg gjør som deg FruStina. Jeg klarer ikke vente så lenge[:'(][:'(]

ORIGINAL: litjpi

Har lyst til å ringe St.olavs å høre om det ikke er mulig å endre, men jeg regner ikke med det da. Er vel pga ferietider.
Ender vel med at jeg gjør som deg FruStina. Jeg klarer ikke vente så lenge[:'(][:'(]

Ja [:)] jeg angrer ikke for å si det sånn [:D]

Jeg hae time til ul den 6. september.. Da er jeg 20+4.. Synes det er litt sent, men har ikke noen planer om å endre på tidspunktet.[:)]

Flere som skal ha ordinær ultralyd seint? Jeg fikk time i posten i dag og skal på ul den 20.august! Da er jeg 20+5 uker. Det er bare såååå lenge til. 
snufs[:(][:(] 

jepp skal 11 august og da er jeg 20 uker og noen dager i følge legens termin [&o][&o]
alt for seint

jeg ville ha ringt hver dag for å spørre [;)]
de blir nok lei deg, men de får faktisk inn kanseleringer fra andre pasienter. så det er jo en mulighet for å få det tidligere..

Jeg skal ha 27 august, da er jeg 19+3...
Her er det bare å smøre seg med tålmodighet jenter! [&:][8D]

Jeg skal ha 1 sep og da er jeg 19 + 4.. sytes det er kjempe lenge til, men får bare smøre meg med tålmodighet [:)]

Jeg ringte til ultralydseksjonen og spurte om de ikke hadde noe som var litt tidligere. Da sa hu dama at det var veldig rart at jeg var blitt satt opp så seint. Jeg fikk ny time den 13.August og da er jeg 19+5.
Det ble 1 uke tidligere det

ORIGINAL: FruStina

Synes jeg fikk sen UL denne gangen forhold til de andre gangene...Fikk da midt i uke 18..

MEn denne gangen vil jeg være 19+3 uker...

MEn normalt sett er Ordinær UL rundt uke 17 til 21...

så rart at du fikk så sent!?
Jeg skal også på St. Olavs og jeg har fått den 9 aug., og du er jo lengre på vei enn meg!
Men jeg vet ikke hvordan de fordeler timene, om det har noe med når de får beskjed fra fastlege eller noe?!

Jeg fikk også det i august, i midten en gang...men siden jeg skal på ferie da, så fikk jeg endret timen til tidligere istedet....det er jo bare å ringe å si det ikke passer, og at du heller vil ha tidligere ul?

Åå..så du hadde ordnet det, sånn går det når man ikke leser hele tråden md en gang[;)]

Jeg fikk ganske tidlig..18 aug.. er 17+4 da... men er veldig glad for det...
det er også dagen før skolestart på høgskolen, så det passer perfekt..

min er når jeg er 18+6 syns det var enge å vente[:'(]
Men over 20 var jo veeeldig lenge.. tatt lang ferie på sykehuset ditt eller?[8D]

Back
Topp